August 24th, 2010

rcw

Untuk pengetahuan anda semua, minggu lepas kami ada terima jemputan berbuka puasa Astro di Bora Asmara. Dengan hati yang berkobar-kobar, kami pun pergilah. Sedap jugak lauk dia. Terima kasih kepada Astro sebab sudi jemput kami.

Dalam banyak-banyak artis yang datang, Rozita Che Wan benar-benar menarik perhatian kami. Inilah first time kami dapat tengok RCW depan-depan mata. Selama nie cuma dengar orang cakap pasal kecantikan dia yang mengalahkan anak dara. Bila tengok depan-depan mata, memang betul anak dara pun leh kalah dengan gaya dia.

Dari segi penjagaan badan dan wajah, sememangnya wajar untuk kaum wanita meniru Rozita Che Wan ini. Maintain slim beb. Kami kagum. Dan kami rasa bukan senang nak maintain macam nie lagi-lagi kalau anda pernah melahirkan anak. Kami tabik kepada RCW.

Cuma mungkin lain kali lagi bagus kalau tak pakai ketat sangat. Kesian pulak kami tengok macam tersepit je perut tue bila pakai baju ketat camtue. Mungkin RCW selesa kot. Sapa tau kan?

Nanti kami ceritakan pasal program Astro yang bertimbun-timbun sempena Raya nie. Lagi gambar Rozita Che Wan yang nampak biru dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Ada gambar Abang Nara ngan RCW tapi malu nak letak kat sini. Bak enggang dengan pipit pulak.(betul ke peribahasa nie)

rcw

rcw

rcw


Comments are closed.

Loading...