Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(GAMBAR)Nurul Ajai Yang Kelihatan Bahagia

Kalau sebut Nurul takut korang tak kenal. Jadi terpaksalah sebut Nurul Ajai. Walaupun diorang dua bukan suami isteri dah. Si Ajai pun dah kawin lain, tapi nak senang kenal tetap terpaksa panggil Nurul Ajai. Macam dah sinonim la kiranya.

Advertisement

Oh ye dengar ceritanya si Nurul Ajai nie bakal berkahwin tak lama lagi. Dengan siapa tue nanti kita tunggu pengumuman dari tuan punya mulut. Kami dulu minat jugak dengan si Nurul nie masa dia berduet ngan Ajai.  Lagu feveret kami sudah semestinya lagu Aku Cinta Aku Rindu tue. Memang jiwang bangat seh.

Lagi gambar Nurul Ajai dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

Advertisement

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top