Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(GAMBAR)MPV Perodua, Akan Keluar November Ini

mpv perodua

Penat betul bekerja sepanjang minggu nie. Rasa nak tercabut kepala otak. Lagi-lagi bila banyak gosip artis-artis Malaysia yang kalau dilayan buat makin pening kepala.

Advertisement

Di hari Sabtu yang cerah ini, inginlah kami berkongsi gambar-gambar MPV Perodua. Dari sumber-sumber yang tak boleh dipercayai, katanya Perodua MPV ini akan keluar di pasaran bulan November 2009.

Sekali imbas, gambar MPV Perodua nie sebijik macam Myvi. Cuma ianya dipanjangkan lagi saiznya untuk dijadikan MPV. Mungkin nak jimat kos kot. Lagipun Myvi memang terbukti terjual dengan banyaknya.

Untuk makluman, kami dah pun pergi tengok Proton Exora di showroom, memang nampak cantik. Interior pun lawa. Siap ada TV lagi kat dalam. Memang mengancam la orang kata.

Persoalannya di sini ialah, yang mana lagi cun? Proton Exora atau MPV Perodua? Kalau tengok dari gambar saja memang susah nak buat perbandingan kan? Apa pendapat anda?

Lagi gambar-gambar Perodua MPV dengan membaca artikel ini sepenuhnya:-

Advertisement

mpv perodua

mpv perodua

mpv perodua

mpv perodua

mpv perodua

mpv perodua

mpv perodua

mpv perodua

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama