(GAMBAR)Majlis Perkahwinan Ustaz Don Dan Husna

Hiburan

(GAMBAR)Majlis Perkahwinan Ustaz Don Dan Husna

Akhirnya Abang Nara berjaya menjumpai sekeping gambar majlis perkahwinan Ustaz Don Daniyal dan isterinya, Husna. Kedua-dua pengantin nampak sangat cantik dan berseri-seri di persalinan baju pengantin berwarna putih. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada pengantin baru ini.

gambar kahwin ustaz don

Advertisement

Semoga Ustaz Don dan Husna cepat-cepat dikurniakan cahaya mata dan kekal bahagia sehingga ke akhir hayat. Tahniah sekali lagi.

gambar kahwin ustaz don

Satu lagi gambar perkahwinan Ustaz Don untuk tatapan anda. Terima kasih. Kredit gambar kepada ArtmospherePhotography.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

33 Comments

  1. Kita hanya manusia biasa...

    August 24, 2012 at 10:17 am

    Akhiiiiirnyaa…..termasuk juga gambar perkahwinan mereke ni ya….jangan gambar mereka masuk sini tanpa izin sudah…boleh jadi sedih mereka pulak dihari mereka sedang berbahagia kini…maklumlah ustaz tu..jangan main2 oiii..banyak pantang larangnya..tapi kalau mereka ada sikit berfikiran terbuka oklah juga..apapun alhamdulillah dapat juga tengok gambar mereka walaupun nampak bersederhana dan tak terang sangatkan…bolehlah…….dan jadilah….asalkan dapat tengok gambar perkahwinan mereka yang macam tu pun dah kira bersyukurkan….terimakasihlah juga pada si nara yang bersusah payah nak dapatkat gambar mereka dengan apa carapun….apapun juga,Ucapan Tahniah kepada ustaz Don Daniyal dan Husna semoga berbahgia didunia dan akhirat…Amin….

  2. sofhiaJ

    August 24, 2012 at 9:51 am

    Alhamdulillah. bersyukur ke hadrat Ilahi. semoga kekal hingga ke syurga. tahniah dan selmat pengantin baru Ustaz Don dan isteri Husna

  3. Surianie Samsudin

    August 24, 2012 at 8:10 am

    Nak tengok lebih gambar sepanjang majlis perkahwinan Ustaz Don & Husna, nantikan di blog kami thehouseofredgincu.blogspot.com ( wedding planner majlis nikah & sanding Ustaz Don & Dr.Husna )

    • hampeh

      August 24, 2012 at 8:31 am

      Oi tak payah la nak sebok2 promote bisnes ko kat sini. Ko nak upload gamba2 tu semua dapat izin tuan punya badan ke? Pikir periuk nasik sendiri je!

    • Surianie Samsudin

      August 24, 2012 at 11:31 am

      amboi…cakap tak tengok kiri kanan ..apapun terima kasih atas komen anda…Thanks

    • ayamgoreng

      August 24, 2012 at 1:06 pm

      bodohlah hampeh ni. memang hampeh betul. dah tentu ust don dah sign agreement bagai. biarlah mereka nak cari rezeki. ada dia kacau hidup kau? GILA!

    • wawa

      August 24, 2012 at 9:25 pm

      Apsal bodoh sgt ni. Ni mstu lom kawen lg so x prnh guna pfotographer. Ada perjanjianla sumer gmbr milik photographer n dorang leh guna utk tujuan promosi. Kalo ustz don x agree xderla dia amik khidmat dorang. ngok ngek + otak udang ko ni.

  4. Pingback: (GAMBAR)Majlis Perkahwinan Ustaz Don Dan Husna | HatiBlogger [dot] Com

  5. nyah joget

    August 24, 2012 at 2:18 am

    ada sorang bapok jual sayur kat tempat aq sebijik muka dia mcm ust don
    anyway congrats ust don muahh

    • Anonymous

      August 24, 2012 at 9:38 pm

      Sampai hati kau ckp mcm tu kat ustaz favrite aku. Aku berani mati mempertahan my beloved ustaz

    • nyah joget

      August 25, 2012 at 4:44 pm

      kot ye pon ko nak pertahankan ust kecintaan ko takkan sampai nk mati
      sedey la ko ni anon
      ust don mesti terharu ada peminat mcm ko

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer saya pileh mengundi anda bagaimana ?

      August 24, 2012 at 10:12 pm

      jangan2 memang betol tk ustaz don menyamar sebagai penjual sayor pasal dia nk tau ada sape2 cakap tentang dia ke tk…ha !! sekarang dh terbukti yg si nyah joget ni nampak bapok yg muka dia macm muka ustaz don ! nanti kau nyah joget mulot kau akan di sumbat ngan buah playko di atas kesalahan kau menfitnah nanti kau !!!

    • nyah joget

      August 25, 2012 at 4:55 pm

      amboi ko minah sedap je nak menyumbat mulot aku ye sebelom ko sumbat aku dgn buah tah hape tu aku sumbat mulot ko dgn jantung pisang btg lemang terong dgn nasi impit sekali yg jantung pisang tu aku beli kat bapok muka mcm ust don tu siap ko minah

Loading...