July 15th, 2009

honeymoon bunga citra lestari

Dulu kami pernah post pasal gambar berbulan madu (honeymoon) Bunga Citra Lestari dan Ashraff Sinclair nie. Tapi gambar tue tak boleh lawan gambar terbaru honeymoon diorang yang akan kami paparkan nie. Memang terseksa jiwa raga tengok.

Ok kami tau yang Bunga Citra Lestari nie memang suka pakai seksi-seksi. Terpulanglah pada dia kan. Tapi bila tengok gambar honeymoon BCL nie, terasa macam minah nie terlebih seksi nie. Ashraff plak nampak cam layan jer.

Bagi kami nak seksi boleh. Kami tak kisah. Tapi janganlah upload kat Facebook ke apa ke. Lek-lek udahlah. Anda tue artis. Jadi ikutan ramai. Skang nie gambar anda satu dunia boleh tengok. Siapa yang malu? Bunga Citra dan Ashraff jugak. Itupun kalau malu la kan.

Lagi gambar terkini berbulan madu @ honeymoon Bunga Citra Lestari dan Ashraff Sinclair dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Anda dinasihatkan tak tengok kalau di bawa umur 18 tahun.

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari


Comments are closed.

Loading...