Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(GAMBAR)Honeymoon @ Bulan Madu Bunga Citra Lestari

honeymoon bunga citra lestari

Dulu kami pernah post pasal gambar berbulan madu (honeymoon) Bunga Citra Lestari dan Ashraff Sinclair nie. Tapi gambar tue tak boleh lawan gambar terbaru honeymoon diorang yang akan kami paparkan nie. Memang terseksa jiwa raga tengok.

Advertisement

Ok kami tau yang Bunga Citra Lestari nie memang suka pakai seksi-seksi. Terpulanglah pada dia kan. Tapi bila tengok gambar honeymoon BCL nie, terasa macam minah nie terlebih seksi nie. Ashraff plak nampak cam layan jer.

Bagi kami nak seksi boleh. Kami tak kisah. Tapi janganlah upload kat Facebook ke apa ke. Lek-lek udahlah. Anda tue artis. Jadi ikutan ramai. Skang nie gambar anda satu dunia boleh tengok. Siapa yang malu? Bunga Citra dan Ashraff jugak. Itupun kalau malu la kan.

Lagi gambar terkini berbulan madu @ honeymoon Bunga Citra Lestari dan Ashraff Sinclair dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Anda dinasihatkan tak tengok kalau di bawa umur 18 tahun.

Advertisement

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

Advertisement

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

honeymoon bunga citra lestari

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top