Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(GAMBAR)Hantu Pocong Di Felda Jengka 4

gambar hantu pocong

Mak aih mengucap panjang kami bila baca Harian Metro semalam. Mana taknya terkejut tengok gambar pocong yang kononnya ditangkap di Felda Jengka 4. Memang nampak real gambar hantu pocong nie.  Sebijik macam pocong yang selalu kita tengok dalam filem-filem seram Malaysia dan Indonesia.

Advertisement

Kami respek betul dekat Abdul Rahman Sabie yang dengan beraninya sempat snap gambar si hantu pocong nie. Jam 3 pagi pulak tue. Kalau kitorang la, memang dah berdesup lari. Compem kaki tak jejak tanah. Takut beb ada pocong kat depan rumah jiran  jam 3 pagi.

Korang rasa betul ke tak betul gambar pocong yang diambik ni? Sekali imbas nampak macam real kan? Nampaknya kena gi hantar kat pakar gambar la untuk tentukan adakah ini gambar benar atau hanya rekaan semata-mata. Yang penting, kami tetap seram jugak tengok menatang alah nie.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top