Gambar Gadis Iran Iras Angelina Jolie Yang Menakutkan Adalah Hasil Photoshop

Trending

Gambar Gadis Iran Iras Angelina Jolie Yang Menakutkan Adalah Hasil Photoshop

Beberapa hari lalu kami ada berkongsikan satu post mengenai seorang gadis yang menjalani 50 pembedahan plastik untuk dapatkan wajah seiras Angelina Jolie. Namum khabar angin yang disebarkan itu adalah tidak benar sekali dimana gamabr tersebut adalah hasil Photoshop oleh gadis itu sendiri.

Advertisement

Sahar Tabar, 19 tahun, dilaporkan menjalani 50 prosedur pembedahan paltik untuk mendapatkan wajah seiras Angelina Jolie namum hasilkan sangat teruk hingga mendapat kritikan pengguna laman sosial.

Menurut portal Mirror.uk, Sahar tampil memberikan penjelasan bahawa semua gambar yang dimuat naik di laman instagram miliknya hanya sekadar hiburan. Gambar itu adalah hasil suntingan olehnya menggunakan photoshop.

Sahar mengakui dengan menghasilkan gambar sebegitu memberi kepuasan kepadanya dan baginya ia sebagai satu cara mengekspresikan seni.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...