Written by AbangNara | January 14th, 2013

Seronok juga menjadi pelakon kerana dapat berjalan-jalan ke negara orang sekiranya penggambaran dilakukan di luar Malaysia. Semenjak dua menjak ini Abang Nara perasan yang produksi tempatan suka bebenor shooting di Abu Dhabi dan Dubai. Mungkin nak feel Arab lebih kot.

rozita che wan

Yang terkini, Fahrin Ahmad, Fouziah Gous dan Rozita Che Wan telah terbang ke Abu Dhabi dan Dubai untuk penggambaran drama Rindu Bertamu Di Abu Dhabi dan Cinta Di Burj Khalifa. Turut sama terbang ialah Aiman Hakim Redza dan Noorkhiriah. Pasti seronok dapat berjalan-jalan di negara orang.

rozita che wan

Pastinya kedua-dua drama terbitan Zeel Production ini ditunggu-tunggu oleh peminat drama tempatan. Kalau tak silap, drama-drama ini akan ditayangkan di TV3. Tak sabar jugak nak tengok kecantikan Abu Dhabi dan Dubai di dalam drama ini. Sama-samalah kita nantikan waktu tayangannya kelak.

rozita che wan

13 lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Ibu anda ialah seorang pembohong

rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan
rozita che wan

60 responses to (16 GAMBAR)Fahrin Ahmad, Fouziah Gous & Rozita Che Wan Di Abu Dhabi

  1. virgo says:

    itu tasha shilla lah…

  2. auh says:

    itu bukan RCW….mungkin tasha shilla

  3. DondangSayang says:

    Semua nampak buruk Che Ta dengan Fauziah Ghous.. kenapa tak nampak Khiriah yang manis menutup aurat ?

  4. no name says:

    ..kalau la gambar tu bkn che ta….kan dapat dosa,,,,

  5. bukan peminat mereka says:

    jangan tambah dosa…kot2 bukan gmbar che ta

  6. shikin says:

    abng nara ni tak payahlah nak jdikan isu pulak siapa artis yang pkai skirt pendek tu. itu memang bukan che ta lah. hanya sekadar gambar orang lain sahaja yg idiletakkan. mana boleh nak judge orang dari belakang. Tolong lah abang nara perjelaskan balik. Kalau tdk nanti abang naralah kena tanggung dosa semua.

  7. HOLLOW says:

    kenapa aku rasa macam fauziah gous je yang pakai skirt pendek tu……. lgpun fauziah tu dkt sini pun mmg pakai macam tu kan

  8. zana says:

    Khairiah yang menutup aurat xde org nk komen keeeee???

  9. […] (16 GAMBAR)Fahrin Ahmad, Fouziah Gous & Rozita Che Wan Di Abu Dhabi (58) […]

  10. CT K says:

    alaah..takat beg LV buatan siam…umah kt utara pon dkt je dgn thailand…pecayala sgt korang kt artis2 gediks…