Written by AbangNara | November 21st, 2014

Semenjak dua menjak ini Abang Nara hanya sering berkongsi gambar-gambar anak selebriti yang kecomelannya membuatkan anda semua geram. Apa kata sebelum ketibaan hujung minggu, kita sama-sama mengkagumi Diana Danielle yang semakin jelita sejak bergelar ibu. Kalau dulu Diana Danielle agak kebudak-budakan wajahnya, namun kini dengan usia yang semakin matang, kejelitaan wajah isteri kepada Farid Kamil ini semakin menyerlah.
diana danielleApa pun, Diana Danielle merupakan salah seorang pelakon kegemaran Abang Nara. Setiap drama/filem lakonannya memang tak pernah mengecewakan. Lakonannya bermutu tinggi, seiring dengan wajahnya. Diana Danielle bukanlah harap muka sahaja cantik tapi berlakon kayu seperti sesetengah pelakon lain.

diana danielle

Semoga Diana Danielle akan terus bahagia di samping suami dan anak tercinta. Bila nak dapat khabar gembira kehadiran anak kedua? Mana tahu kali ini rezeki dapat ‘baby girl’ pulak? Lagi beberapa gambar si jelita ini dengan membaca artikel ini sepenuhnya.


diana danielle

diana danielle
diana danielle

diana danielle

diana danielle
diana danielle
diana danielle

diana danielle

diana danielle
diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

50 responses to (15 GAMBAR)Diana Danielle Yang Semakin Jelita

  1. Cantik ke says:

    cantik ke…biasa jer…nasi lomak pn 15 sen….dlu ad gak suka kat dia ni..tpi menjak dia kawin n mcm2 kontrovesi…sorry la dh x minat…lagi2 dia kawin ngan mat y muka mcm bangun tido tu…lagi aku ttp buku kat dia…

  2. lili says:

    ropenye ramai jgk yg sependapat ngn lili..x suke DD..derhaka dik..x bau syurga tau..nnt mak xde ko nak meratap mintak ampun da x gune..lagi satu,toksah nak blagak DD ooi..cermin dr dulu..

  3. mimi says:

    mak aku lg lawo n cantik sepanjang mase

  4. zul104 says:

    Di harap abg nara tidak post topik2 yg boleh mengajak pembaca2 utk kutuk mengutuk sebegini..kepada pembaca, rasanya x perlu nk kutuk2 bagai, sampai include kan sekali isu2 bunting/relation dgn mak, dan lain2 yg langsung x berkaitan dgn topik..kritik la secara membangun..kata2 kita tu mencerminkan peribadi kita sdiri..

  5. sh says:

    DD dah studi 9 bulan kat ostralia dah dapat jazah ke atau tangguh belajar @ sambung studi bila ngandung len @ tak ngaji pun hari tu @ booking tmpt utk Muhamamd studi kat c tu…(banyaknya persoalan)

  6. mojo says:

    sekali sekala aku tengok dah macam Joker versi wanita.selalunya kalau tengok dia pasti teringat Joker.bibir macam Jokerlah.