Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(GAMBAR)Diana Danielle Beramah Mesra Dengan Orang Asli

diana danielle

Bagus betullah si Diana Danielle nie. Muda-muda lagi dah pandai wat amal kebajikan. Pastue wat yang lain daripada yang lain plak tue. Rasanya tak pernah lagi ada artis Malaysia yang pergi melawat orang asli kat kampung diorang. Tabik spring kami kat Diana Danielle sebab buat kerja baik macam nie.

Advertisement

Kami sebenarnya suka gak kat Diana Danielle nie. Dia macam ada aura lain dari yang lain. Masa kitorang layan filem Setem dulu, terpaku sekejap bila part Diana Danielle. Walaupun tak banyak part dia (takder dialog sangat pun) tapi dia punya impak besar gak la. Masih terbayang-terbayang lagi sampai sekarang keayuan dan kebesaran mata Diana Danielle dalam filem Setem.

Buat Diana Danielle, teruskan usaha anda untuk berbuat amal kebajikan yang macam nie. Kalau orang kata anda tak ikhlas ke, nak cari publisiti murahan ke, pedulikan semua tue. Biasalah manusia nie memang pendengki. Takleh nak tengok orang senang. Yang penting kita ikhlas buat benda tue.

Lagi gambar Diana Danielle beramah mesra dengan orang asli dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

diana danielle

Advertisement

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

diana danielle

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
Puasa Barakah Bersama