January 27th, 2012

Alololo comelnya 2 orang budak ini. Geram pulak Abang Nara dibuatnya. Tak perlu dibuat perbandingan mana satu yang lebih comel kerana kedua-duanya ada kelebihan masing-masing. Bagi Abang Nara, Nur Aisyah bukannya pesaing Mia Sara kerana Nur Aisyah lebih kepada menjadi model pakaian kanak-kanak berbanding lakonan.

aisyah mia sara

Tomei kan? Lama jugaklah Abang Nara merenung kedua-dua budak ini sambil berdoa anak Abang Nara nanti pun akan comel jugak. Lagi beberapa keping gambar mereka berdua untuk tatapan anda dengan membaca entri ini sepenuhnya.

aisyah mia sara

aisyah mia sara
aisyah mia sara
aisyah mia sara
aisyah mia sara
aisyah mia sara


99 responses to “(GAMBAR)2 Budak Comel, Nur Aisyah Humairah Dan Mia Sara”

  1. Kuntum says:

    Sbg i/bapa, kita lah pencorak kpd anak2 utk djadikan yahudi, nasrani @ majusi. Corak yang baik akan jd doa berpanjangan kpd i/bapa yg sudah kembali kpd Pencipta…

  2. black says:

    kenapa muka aisyah humaira aku tengok mcam kena tepung?obvious..kecik lg kot nk mekap kuat2..rosak muka nti..sape la pnjga budak ney..

  3. saya.. says:

    Anak sy paling bz klu npk mia sara kat TV.. mst buat post mcm mia sara.. than, pic2. dia mst edit n gandingkan dgn mia sara..

Loading...