Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Gaji Sudah Dibayar, Bekas Pemandu Minta Netizen Berhenti Kecam Che Ta

Bekas pemandu Rozita Che Wan menerusi muat naik terbaru di Facebook memaklumkan kemelut mengenai isu tungakkan gaji dan saman melibatkan nombor pendaftaran kereta telah selesai.

Advertisement

Lelaki itu menyatakan Che Ta sudah membayar gajinya berjumlah RM2000 serta saman berjumlah RM300.

Pada masa yang sama, dia juga memohon netizen untuk berhenti mengecam Che Ta memandangkan kes berkenaan dapat diselesaikan secara baik.

Walaubagaimanapun, dia enggan membuat permohonan maaf secara terbuka seperti yang dituntut oleh Che Ta kerana apa yang berlaku  bukanlah kesalahan daripada pihaknya.

Baguslah kalau isu ini dapat diselesaikan dengan baik. Harapnya selepas ini janganlah lagi bermasam muka antara satu sama lain.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

38 Comments

  1. mus

    March 8, 2019 at 12:10 am

    Ayoyoyo..che ta..che ta..

  2. Che Ta Ik

    March 7, 2019 at 11:34 pm

    Bongkak masih ada dlm diri Che Ta ni, kau dh bayar gaji dia yg delayed Tu dh ckup salah dah tau, ni nk suh bdk exdriver dia minta maaf terbuka pulak, apa barang kau ni Che Ta. Baik2 mahap dh la nooo….

  3. chek tangki

    March 7, 2019 at 8:35 pm

    x pyh minta maaf…kita cuma pertahankan hak sebagai pekerja..walaupun sudah berhenti tp setakat yg kita bekerja tu wajib dibayar…septtnya chek tak tu yg minta maaf sbb melambat-lambatkan hak org…tp maklum la org kaya kan,xde nya nak merendah diri

  4. Tiong

    March 7, 2019 at 7:51 pm

    Ya btul..laki bini biul ni patut blajar dari ex driver dia cara berbahasa..jahat mulut dia ni,ayat2 maki hamun.blh lg ugut2 & cabar org tu kata kuasa viral sapa yg lbh power..ambik ko

  5. Anonymous

    March 7, 2019 at 7:41 pm

    kesian che ta dok tayang handbeg ribu riban baju ribu riban fesyen serabai rizman ruzaini ribu riban lepak ngopi dgn org have2 bercuti oversea ade cef sendri maid lagi photography sndri tp seribu kali sayang mulut akal ngalahkan mak cik bawang. meroyan tak tentu hala. bce status ex driver u nie elok indah tersusun je ayat beliau. xde ayat maki hamun dri beliau. elok ko belaja gn ex driver ko nie how to handle soc med cik ta. yg laki pon sendu boleh cabar kuasa viral spe eh noe semua kuasa allah. lain kali ketuk bini tu kasi cerdik bile nk jadi majikan okey.

    • Bingo

      March 8, 2019 at 6:16 am

      Have2 apakkkkkk ko. Benci plk aku tgk ko taip mcm budak wicet seluar sendat pink. Gedik mcm ular rattlesnake lah ko ni. Part ekor tuh. Hahahhahahha

    • Anonymous

      March 8, 2019 at 6:32 am

      euwww penjilat che ta ye ko nie.

    • Anonymous

      March 8, 2019 at 8:53 am

      mak ko yg pakai gitu. bekas minah rempit kan. huhu

    • wekkkkkkk

      March 8, 2019 at 8:50 am

      kakak or makcik boleh juga diri wekk ni, terpksa terikut ckp budak wechat..aduii pening…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama