November 28th, 2018

Penyanyi Fynn Jamal sering berkongsi kehidupannya sekeluarga menerusi akaun Instagramnya, namun bukan semua orang suka melihat kebahagiaan beliau.

Ada satu isu yang sudah lama diperkatakan dan menjadi bualan dimana ada pihak mengatakan suaminya ibarat ‘biawak hidup’, hanya duduk di rumah tidak bekerja dan mengharapkan Fynn sahaja berusaha keras mencari nafkah untuk mereka sekeluarga.

Menjelaskan perkara sebenar, Fynn berkata tidak adil untuk masyarakat terus menjatuhkan hukum tanpa mengetahui kisah sebenar keluarganya.

Bagi yang tidak memahami pastinya mereka akan melemparkan tohmahan dan mencetuskan spekulasi. Namun, jangan terlalu fikirkan segala komen negatif itu.  Biarlah Fynn dengan caranya sendiri asalkan bahagia bersama suami tercinta dan anak-anak.


50 responses to “Fynn Jamal Nafi Suami ‘Biawak Hidup’, Cukup Bahagiakan Dirinya”

  1. Lepas geram says:

    Pin ni aku kenal dari myspace lagi. Kaki smoking bagai..baju sume seksi nmpak perut. Skang mendapat la balasan. Pastu bila amik anak angkat si juna tu..pegi jln2..org nak usik anak dia pun tak bagi…dia ckp jgn tegur2..buat rilek je tgk.. pastu bagi anak ipad 24jam. Skang mendpt la lagi..anak tak berckp..dan tak bersosial..pasni si sakti tu tah ape la jadi.yg laki dia menyanyi suara mak aih boleh muntah darah aku dgr..sengau…
    Ok tu je nak bagitau

  2. Fynnjamal taik says:

    Apa punya jantan la camni..harap tumpang duit bini..ni bukan biawak dah.dah level bangkai dah ni..pastu nanti dah xde job or sakit sibuk dok minta derma..artis biasala…?

Loading...