Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Fynn Jamal Nafi Suami ‘Biawak Hidup’, Cukup Bahagiakan Dirinya

Penyanyi Fynn Jamal sering berkongsi kehidupannya sekeluarga menerusi akaun Instagramnya, namun bukan semua orang suka melihat kebahagiaan beliau.

Advertisement

Ada satu isu yang sudah lama diperkatakan dan menjadi bualan dimana ada pihak mengatakan suaminya ibarat ‘biawak hidup’, hanya duduk di rumah tidak bekerja dan mengharapkan Fynn sahaja berusaha keras mencari nafkah untuk mereka sekeluarga.

Menjelaskan perkara sebenar, Fynn berkata tidak adil untuk masyarakat terus menjatuhkan hukum tanpa mengetahui kisah sebenar keluarganya.

Bagi yang tidak memahami pastinya mereka akan melemparkan tohmahan dan mencetuskan spekulasi. Namun, jangan terlalu fikirkan segala komen negatif itu.  Biarlah Fynn dengan caranya sendiri asalkan bahagia bersama suami tercinta dan anak-anak.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

50 Comments

  1. Lepas geram

    December 4, 2018 at 8:09 pm

    Pin ni aku kenal dari myspace lagi. Kaki smoking bagai..baju sume seksi nmpak perut. Skang mendapat la balasan. Pastu bila amik anak angkat si juna tu..pegi jln2..org nak usik anak dia pun tak bagi…dia ckp jgn tegur2..buat rilek je tgk.. pastu bagi anak ipad 24jam. Skang mendpt la lagi..anak tak berckp..dan tak bersosial..pasni si sakti tu tah ape la jadi.yg laki dia menyanyi suara mak aih boleh muntah darah aku dgr..sengau…
    Ok tu je nak bagitau

  2. Fynnjamal taik

    November 30, 2018 at 11:37 pm

    Apa punya jantan la camni..harap tumpang duit bini..ni bukan biawak dah.dah level bangkai dah ni..pastu nanti dah xde job or sakit sibuk dok minta derma..artis biasala…?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top