Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Fouziah Gous Tidak Mahu “Jual” Anak

Pelakon Fouziah Gous antara selebriti yang tidak melibatkan anaknya, Muhammad Zeeshan ke dunia komersial melalui medium media sosial mahupun rancangan realiti dan sebagainya.  Menerusi akhbar Berita Harian, Fouziah akui beliau tidak selesa untuk membawa Zeeshan menghadiri mana-mana sesi uji bakat meskipun mendapat beberapa tawaran iklan.

Advertisement

Memang ada tawaran yang mahu Zeeshan terbabit dalam dunia iklan namun kesibukan saya dengan bisnes membataskan masa untuk membawanya menghadiri sesi uji bakat. Saya juga tidak rajin, malah jika ada sesi penggambaran, saya lebih selesa ia dibuat di rumah kerana mudah.

Saya menghormati keputusan selebriti yang terbuka mendedahkan anak mereka dalam dunia komersial. Saya tiada masalah kerana itu rezeki mereka. Biarlah nanti Zeeshan memilih minatnya sendiri.

Setiap selebriti mempunyai pandangan berbeza mengenai anak mereka menceburi bidang komersial. Ada yang menganggap ia sebagai rezeki dan ada yang lebih gemar untuk membiarkan anak mereka hidup secara normal seperti kanak-kanak lain tanpa memikirkan kesibukan mengejar kerja yang ditawarkan.

Sumber Berita : Berita Harian

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top