March 27th, 2019

Meraikan hari bahagia mereka tidak lama lagi, pelakon Fasha Sandha dan Aidil Aziz telah mengadakan majlis malam berinai dengan temaMelayu Klasik.

Majlis itu berlangsung dengan cukup meriah sekali dihadiri ahli keluarga kedua-dua belah pihak, rakan artis dan media.

Pasangan merpati dua sejoli itu nampak cantik dan segak dalam busana berwarna ungu. Jelas terpancar sinar kebahagiaan di wajah Fasha.

Fasha dan Aidil akan diijabkabulkan pada hujung minggu ini. Kami doakan agar segalanya dipermudahkan buat mereka berdua dan semoga kekal sehingga ke jannah.

Beberapa lagi foto sekitar kemeriahan majlis malam berinai Fasha dan Aidil dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Kredit Foto : MeleTOP & Media Hiburan

Kredit Video : MeleTOP


26 responses to “(FOTO & VIDEO) Sekitar Kemeriahan Majlis Malam Berinai Fasha Sandha Dan Aidil Aziz”

  1. Oggy says:

    Jap jap. Bile nikahnye ni sebenarnya. Bkn ke biase kalo mlm ni berinai, esk nikah???.

  2. Kiah says:

    Memang pesen ek skg.. Mlm berinai sebelum nikah… Kat kg aku.. Ptg nikah.. Mlm tu mlm berinai mmg ada sanding tuk family n keluarga terdekat.. Ni lum nikah dah bersanding bagai.. Tp kalau mlm berinai tu sblum nikah tp pompuan jer ok ar.. Nie pengantin lelaki pun interprem sama… Mcm2 style retis skg

  3. Anonymous says:

    pelik dia nie, ikut adat sendiri ker, sejak dia tunang lagi aku rasa pelik, tunang pun dah ada bridemaids hahahhaha,

    • SESATBARAT says:

      KE DAH NIKAH… NAMPAK MACAM DAH NIKAH. INAI DIA TAHAN SEMINGGU SAMPAI MINGGU DEPAN. PAKAI CAP APA NAK BELI. INAI ZAMAN SEKARANG TAK TAHAN LAMA, DUA HARI DAH KUNIN

  4. atie says:

    rezeki fasha, untung jadi org cantik. suka lakonan dia lagipun dia ni ibu yg penyayang…

Loading...