(FOTO & VIDEO) Hangatnya Cinta Chacha Maembong, Rela Pipi Dicium Kekasih

Hiburan

(FOTO & VIDEO) Hangatnya Cinta Chacha Maembong, Rela Pipi Dicium Kekasih

Pelakon Chacha Maembong sebelum ini pernah dikaitkan bercinta dengan seorang DJ yang dikenali sebagai Leslie. Bagaimanapun, tidak lama selepas itu mereka dikatakan sudah berpisah.

Advertisement

Setelah sekian lama memendam rindu dan berjauhan antara satu sama lain, pasangan ini nampaknya sudah kembali menjalinkan percintaan apabila Leslie menerusi akaun Instagramnya memuat naik foto romantis mereka.

Leslie telah memberikan ciuman penuh kasih sayang buat cinta hatinya itu. Ramai juga yang memuji betapa manjanya pasangan ini termasuklah mendoakan kebahagiaan mereka berdua.

Namun, masih ada juga pihak yang kurang setuju dengan aksi merpati dua sejoli ini memandangkan mereka tidak mempunyai ikatan yang sah selain mengkritik Chacha tidak menjaga batasnya sebagai seorang gadis Muslim.

Kata orang bila mabuk bercinta ada kalanya semua benda boleh terlupa. Apa-apa pun, kami harap Chacha terus kekal bahagia.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

26 Comments

  1. Anonymous

    September 27, 2018 at 11:43 am

    Eleh si pasha sama aidil tu 2 2 Islam buat ok je depan publik lagi tu tapi emak bapa mereka x bising pun….

  2. yna

    September 27, 2018 at 11:29 am

    gambar yang ni pulak baru jadi viral ye..sebab tgk ig leslie tu memang bersepah gambo cium pipi saje..emhhhhhhhhh

  3. peratijangantakperati

    September 27, 2018 at 9:42 am

    ape aku boleh ckp..kesian kat mak bapak kau chacha..

    kau tu islam, dah kurang ke laki islam dlm dunia ni?
    tgk ig mamat cina ni, dok minum air kencing setan..
    patut kau tu bimbing lah cina pek tu..

    ni pun kau sama biol..
    aku dr dlu jumpa kau aku mmg tak gemar pun..sebb perangai ko mcm perempuan murahan..
    sorry…
    heh~

  4. Beras Nasional

    September 27, 2018 at 9:40 am

    Perghhhhh gambar no 2 tu gambar lam bilik mandi hotel…

    HEBAT.

    • Anonymous

      September 27, 2018 at 9:49 am

      dah gatal bijik

    • mama

      September 27, 2018 at 4:11 pm

      Dah selamat dah kot klu camni.

  5. faraj

    September 27, 2018 at 9:30 am

    aduiii..cari lah Cina yg pakai BMW..!! ni Cina yg pakai Y15…hmmm

    • mira

      September 27, 2018 at 4:02 pm

      itu je yg mampu die dpt..yg kaye raye tak nak kt die…hahaha

Loading...