January 18th, 2018

Dikenali sebagai seorang wanita yang anggun, manis dan lembut berbicara, pelakon Datin Diana Danielle kini tampil dengan imej yang cukup berbeza. Diana telah memotong rambutnya menjadi pendek tetapi tetap memukau setiap mata yang memandangnya.

Gaya terbaru Diana mendapat pujian daripada netizen yang mengakui beliau kelihatan lebih cantik persis seperti aktres jelita Sofia Jane ketika muda.

Mungkin juga imej rambut pendek ini adalah simbolik Diana untuk mendapatkan “semangat” baru selepas menghadapi pelbagai ujian berkaitan dengan kes Datuk Farid Kamil ditahan polis baru-baru ini.  Semoga Diana terus tabah. Apa-apa pun, memang comel Diana berambut pendek, nampak lebih remaja. Hehe..


32 responses to “(FOTO) Ubah Imej : Netizen Puji Diana Danielle Lebih Cantik Berambut Pendek”

  1. piiiiissssst says:

    bertudung lingkup kalu hati xbersih camane??? fitnah, tuduh org baik ke camtu???

    • BAWANG says:

      setuju, n kebanyakan yg pakai tudung tak jaga solat. ermmmm

    • Yana says:

      tak menutup aurat dosa, fitnah dan tuduh orang pon dosa, hati kotor dosa.. dah tu pandai fikir la ape perlu buat. Jangan la cakap “yg pakai tudung tp hati busuk pon tak guna jugak” hang tau dosa hati busuk, tak tutup aurat hang butakan mata hang pulak..

    • Anonymous says:

      kalau macam tu baik bertelanjang je.. tak apa asalkan hati baik katanya… ramai betul orang jahil dalam ni.

  2. Anonymous says:

    Janji jg solat , jg hati. Kita doa dia terbuka utk tutup aurat insya Allah.

  3. Anonymous says:

    akak2 tudung tetap akan melabelkn sebagai neraka! :(((

  4. Anonymous says:

    cantik

  5. anon says:

    mcm sofea jane seh

Loading...