(FOTO) Ubah Imej : Netizen Puji Diana Danielle Lebih Cantik Berambut Pendek

Hiburan

(FOTO) Ubah Imej : Netizen Puji Diana Danielle Lebih Cantik Berambut Pendek

Dikenali sebagai seorang wanita yang anggun, manis dan lembut berbicara, pelakon Datin Diana Danielle kini tampil dengan imej yang cukup berbeza. Diana telah memotong rambutnya menjadi pendek tetapi tetap memukau setiap mata yang memandangnya.

Advertisement

Gaya terbaru Diana mendapat pujian daripada netizen yang mengakui beliau kelihatan lebih cantik persis seperti aktres jelita Sofia Jane ketika muda.

Mungkin juga imej rambut pendek ini adalah simbolik Diana untuk mendapatkan “semangat” baru selepas menghadapi pelbagai ujian berkaitan dengan kes Datuk Farid Kamil ditahan polis baru-baru ini.  Semoga Diana terus tabah. Apa-apa pun, memang comel Diana berambut pendek, nampak lebih remaja. Hehe..

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

32 Comments

  1. piiiiissssst

    January 19, 2018 at 2:03 am

    bertudung lingkup kalu hati xbersih camane??? fitnah, tuduh org baik ke camtu???

    • BAWANG

      January 19, 2018 at 7:18 am

      setuju, n kebanyakan yg pakai tudung tak jaga solat. ermmmm

    • Yana

      January 19, 2018 at 9:38 am

      tak menutup aurat dosa, fitnah dan tuduh orang pon dosa, hati kotor dosa.. dah tu pandai fikir la ape perlu buat. Jangan la cakap “yg pakai tudung tp hati busuk pon tak guna jugak” hang tau dosa hati busuk, tak tutup aurat hang butakan mata hang pulak..

    • Anonymous

      January 19, 2018 at 8:12 pm

      kalau macam tu baik bertelanjang je.. tak apa asalkan hati baik katanya… ramai betul orang jahil dalam ni.

  2. Anonymous

    January 18, 2018 at 5:48 pm

    Janji jg solat , jg hati. Kita doa dia terbuka utk tutup aurat insya Allah.

  3. Anonymous

    January 18, 2018 at 5:34 pm

    akak2 tudung tetap akan melabelkn sebagai neraka! :(((

  4. Anonymous

    January 18, 2018 at 3:05 pm

    cantik

  5. anon

    January 18, 2018 at 2:59 pm

    mcm sofea jane seh

Loading...