Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(FOTO) Penampilan Uqasha Senrose Semakin Seksi Dan Mengancam Jadi Perhatian Ramai

Sedang menikmati percutian bersama rakan-rakannya di Thailand, pelakon cantik Uqasha Senrose sekali lagi mencuri tumpuan ramai apabila tampil dengan pakaian seksi dan menggiurkan.

Advertisement

Menerusi beberapa foto yang dimuat naik olehnya di Instagram, rata-rata netizen memuji betapa jelitanya Uqasha tetapi pada masa yang sama cukup mengancam.

Walaubagaimanapun, masih ada netizen yang mengkritik cara pemakaian beliau itu lebih-lebih lagi ia menampakkan bahagian peha Uqasha yang gebu. Namun, ada juga yang menasihati beliau dan mendoakan agar Uqasha satu hari nanti kembali berhijab.

Tidak salah untuk menegur asalkan dengan cara berhemah. Mungkin sekarang Uqasha selesa dengan gaya sebegitu, walaupun kita tidak setuju dengan pemakaian beliau, janganlah kita terus mengkritik dan mengecam. Hanya doakan yang terbaik.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

33 Comments

  1. Anonymous

    September 27, 2018 at 1:21 am

    Jgn marah Ben Amir boleh raba2

  2. benci ungke

    September 27, 2018 at 1:01 am

    padan muka lu ungke si tengku bakar pendek tu dah kawin gan iman… anak si Julia rais kuakuakuakua mesti dia cari puteri juga baru Ada klas.. bukan murahan kaki penagih cam lu.. ko buka tudung sebab melepas si bakor

  3. Mat Ronggeng

    September 26, 2018 at 8:39 pm

    Kelass kau Ungka-sha, tengok jadi tokan Eramin 5… Kesana kesini tayang Balenciaga…. Jadilah lah ko batak kepada branded item macam Cik Ta…
    Retis retis kalau nak kaya raya… Berlakon drama 1-2… Jadi tokan dadah… Settle.
    Zarina Anjoulie once quoted “THE POWER OF PUSSY” unquote.
    Oh yeah…. Bit*h… You gotta work like your rent is due tomorrow!!

  4. Anonymous

    September 26, 2018 at 7:11 pm

    Budak tahfiz tak seksi pun kena bontot.Semakla komen2 syurga nie.

  5. Kaka

    September 26, 2018 at 6:29 pm

    Mane ko tau dia x betudung dia x cek in?
    Sori beby.. Dia ada kes dadah k..
    Carik la pompuan elok sket sbg perbandingan.. Not tis cheapskate

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top