Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(FOTO) Penampilan Uqasha Senrose Semakin Seksi Dan Mengancam Jadi Perhatian Ramai

Sedang menikmati percutian bersama rakan-rakannya di Thailand, pelakon cantik Uqasha Senrose sekali lagi mencuri tumpuan ramai apabila tampil dengan pakaian seksi dan menggiurkan.

Advertisement

Menerusi beberapa foto yang dimuat naik olehnya di Instagram, rata-rata netizen memuji betapa jelitanya Uqasha tetapi pada masa yang sama cukup mengancam.

Walaubagaimanapun, masih ada netizen yang mengkritik cara pemakaian beliau itu lebih-lebih lagi ia menampakkan bahagian peha Uqasha yang gebu. Namun, ada juga yang menasihati beliau dan mendoakan agar Uqasha satu hari nanti kembali berhijab.

Tidak salah untuk menegur asalkan dengan cara berhemah. Mungkin sekarang Uqasha selesa dengan gaya sebegitu, walaupun kita tidak setuju dengan pemakaian beliau, janganlah kita terus mengkritik dan mengecam. Hanya doakan yang terbaik.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

33 Comments

  1. Redha Je Lah

    October 7, 2018 at 1:17 pm

    Zaman sekarang kita x dpt nak tegur sebrgan…kalau tegur kata netizen mulut longkang, ketinggalan zaman & nak jadi ustaz @ ustazah jadian….kalau kita sendiri dah buat sesuatu yang tak elok tak salah org nak tegur kita….jgn d sebab nak kejar kemewahan, glamer dah kesenangan dunia sampai hukum hakam agama d ketepikan….

  2. lalalalanddd

    September 28, 2018 at 2:58 pm

    OKLAH. DIA TAK HIPOKRIT. BGS JUGAK BUKAK TUDUNG DARI BERTUDUNG TP PERANGAI SENGET CM FATHIA TUE KBYEEEE

  3. Anonymous

    September 27, 2018 at 8:02 am

    Kalau aku jadi Uqasha ni.. baik pindah pegi luar negara. Jadi rakyat sana mcm Azah Aziz, Lana Nodin ke. Kat sana kau nak pakai mcm mana pun takde org nak mengata. Kau nak tukar agama pun takde org nak sibuk kata kau murtad. Kat Malaysia ni banyak pakcik makcik bawang yg penyibuk

    • Anonymous

      September 27, 2018 at 11:17 am

      pindah ke luar negara, kena menikah dulu dgn org luar.Visa x lama boleh duduk.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top