September 26th, 2018

Sedang menikmati percutian bersama rakan-rakannya di Thailand, pelakon cantik Uqasha Senrose sekali lagi mencuri tumpuan ramai apabila tampil dengan pakaian seksi dan menggiurkan.

Menerusi beberapa foto yang dimuat naik olehnya di Instagram, rata-rata netizen memuji betapa jelitanya Uqasha tetapi pada masa yang sama cukup mengancam.

Walaubagaimanapun, masih ada netizen yang mengkritik cara pemakaian beliau itu lebih-lebih lagi ia menampakkan bahagian peha Uqasha yang gebu. Namun, ada juga yang menasihati beliau dan mendoakan agar Uqasha satu hari nanti kembali berhijab.

Tidak salah untuk menegur asalkan dengan cara berhemah. Mungkin sekarang Uqasha selesa dengan gaya sebegitu, walaupun kita tidak setuju dengan pemakaian beliau, janganlah kita terus mengkritik dan mengecam. Hanya doakan yang terbaik.


33 responses to “(FOTO) Penampilan Uqasha Senrose Semakin Seksi Dan Mengancam Jadi Perhatian Ramai”

  1. Redha Je Lah says:

    Zaman sekarang kita x dpt nak tegur sebrgan…kalau tegur kata netizen mulut longkang, ketinggalan zaman & nak jadi ustaz @ ustazah jadian….kalau kita sendiri dah buat sesuatu yang tak elok tak salah org nak tegur kita….jgn d sebab nak kejar kemewahan, glamer dah kesenangan dunia sampai hukum hakam agama d ketepikan….

  2. lalalalanddd says:

    OKLAH. DIA TAK HIPOKRIT. BGS JUGAK BUKAK TUDUNG DARI BERTUDUNG TP PERANGAI SENGET CM FATHIA TUE KBYEEEE

  3. Anonymous says:

    Kalau aku jadi Uqasha ni.. baik pindah pegi luar negara. Jadi rakyat sana mcm Azah Aziz, Lana Nodin ke. Kat sana kau nak pakai mcm mana pun takde org nak mengata. Kau nak tukar agama pun takde org nak sibuk kata kau murtad. Kat Malaysia ni banyak pakcik makcik bawang yg penyibuk

Loading...