Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(FOTO) Peminat ‘Meleleh’ Lihat Badan Fattah Amin Semakin Sado

Kehangatan aura pelakon Fattah Amin nampaknya masih mampu menarik perhatian ramai meskipun ada khabar angin mengatakan beliau kurang popular selepas berkahwin.

Advertisement

Fattah membuatkan hati peminatnya ‘bergetar’ dengan bentuk badannya yang cukup berbeza daripada sebelum ini. Menerusi satu foto yang dimuat naik di akaun Instagramnya, Fattah kelihatan semakin sado dan sempat ‘belanja’ betapa seksinya ‘bicep’ beliau sekarang.

Rata-rata peminat sangat kagum dengan perubahan Fattah dan mengakui aktor itu kini semakin kacak.

Amboi korang, sampai ada yang ‘meleleh’ dan tidak senang duduk melihat badan Fattah ye? Kawal sikit perasaan, ingat artis pujaan anda itu sudah menjadi suami orang. Yang untungnya tentulah Fazura. Heh..

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

21 Comments

  1. Hot stuff

    August 27, 2018 at 5:46 pm

    Can u tell the difference between muscular asli tulen, meaning mmg workout giler2 and badan muscle yg built sebab mkn steroid?? Cuba tgk badan american ninja warrior or badan2 footballers or athlete, itu mmg yg jaga mkn(badan x mkn nasi lemak), naturally built muscle. Skrg ni ada juga yg cucuk minyak pada muscle. Sebab klu nk btul2 build muscle mmg lambat and payah. Ini artis melayu baru 6 bulan dari kurus cili padi tetiba badan mcm kena pump basikal

    • Anonymous

      August 27, 2018 at 7:21 pm

      Artis melayu badan nak buat tayang menunjuk2 je.mcm Aron aziz.angkat dumbell pun tak pandai rupanya.dia dah badan mcm tu.bukan athlete pun.klu lari HM mau tumpo.

  2. Capri

    August 27, 2018 at 3:03 pm

    Batak gila komen2.. gatal nau

  3. Anonymous

    August 27, 2018 at 2:41 pm

    attitude fans fattzura memang sedeh mcm tu ke?? ee geli aku.

  4. malulah

    August 27, 2018 at 2:23 pm

    malu dengan sesetengah wanita…komen bukan main ayat, sedar tak itu suami orang..memuja lelaki jangan berlebihan… sehensem mana pun lelaki di luar sana, peliharalah mata, jagalah iman sendiri..kalau bukan islam memang aku tak kisah, tetapi rata-rata adalah muslim. Hilangkah sudah malu pada wanita sehingga bebas mengeluarkan kata-kata yang hanya wajar ditujukan kepada suami sendiri…

  5. Yekeni

    August 27, 2018 at 1:17 pm

    Asalkan badan jgn sampai jadi mcm hairul pls. That will be eeewwww..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama