Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Foto Panas Mirip Zed Zaidi Pula Tersebar?

zed zaidi nafi foto tidak senonoh

Ketika sedang hangat mengenai tuntutan tidak masuk akal artis meminta bantuan khas kerajaan, tiba-tiba pula kecoh di media sosial mengenai penyebaran foto tidak senonoh mirip Presiden Persatuan Seniman Malaysia (SENIMAN), Zed Zaidi.

foto tidak senonoh zed zaidi

Advertisement

Pantas memberikan respon, Zed menafikan foto tersebut adalah dirinya dan mungkin sengaja direka oleh penggodam (hackers) untuk menjatuhkan maruahnya. Zed menganggap apa yang berlaku adalah ujian serta cabaran yang perlu dilalui sebagai anak seni dan dia sudah bersiap sedia berdepan situasi sebegini, apatah lagi namanya dan Seniman kini dikecam hebat.

Yang saya tahu, itu bukan saya. Mereka boleh buat apa saja kerana mereka adalah penggodam atau ‘hackers’. Saya sudah bersiap sedia sejak sekian lama dan saya anggap ini sebagai cabaran dalam perjuangan saya untuk industri dan anak seni.

foto tidak senonoh zed zaidi

Segala ugutan dan kecaman bukanlah perkara baharu buatnya, bagaimanapun Zed enggan berkeras meyakinkan bahawa individu dalam gambar itu bukanlah dirinya kerana netizen tetap tidak akan percaya, lebih-lebih lagi dalam tempoh krisis hebat “peperangan” antara netizen dengan artis yang sedang berlaku sekarang.

Dalam masa sekarang, apa saja yang kita cakap, orang takkan dengar. Kalau saya cakap itu bukan saya pun, orang takkan percaya.

Advertisement

foto tidak senonoh zed zaidi

Pada saya, ini bukan perkara baru kerana sejak awal pembabitan saya dalam industri hiburan, sudah ramai orang yang mengecam bahkan ada yang mengugut. Itu semua adalah untuk kita menambahbaik diri kita. Kalau semua orang terlalu memuji, itu sudah membodek.

Terdahulu, foto tidak senonoh yang viral itu diperkatakan mirip dengan Zed dari segi wajah dan bentuk tubuh.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

2 Comments

  1. Abg malek

    April 2, 2020 at 9:48 am

    Presiden yg paling bodoh dan poyo pernah aku dengar…teruskan jd bangang …more entertainment for all

  2. Tieya

    April 1, 2020 at 10:15 pm

    Mampus lah dgn ko semak je…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama