Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(FOTO) Fesyen Bertopi Dan ‘Hoodie’ Neelofa Dipuji Netizen, Nampak ‘Swag’ Walaupun Berhijab

Berpeluang untuk menghadiri konsert penyanyi antarabangsa, Beyonce dan Jay Z di Berlin, Germany, fesyen Neelofa nampaknya sekali lagi menjadi perhatian ramai.

Advertisement

Berkongsi foto dirinya memakai topi dan baju ‘hoodie’, netizen puji Neelofa bukan sahaja cantik tetapi kelihatan ‘swag’ seperti remaja. Fesyen itu memang sangat bersesuaian dengan beliau meskipun berhijab.

Pada kami, fesyen Neelofa kali ini masih lagi menjaga penampilannya sebagai seorang ikon wanita muslimah dan tidaklah terlalu pelik seperti gaya-gaya sebelum ini yang dikecam ramai. Memang ‘hipster’ dan ‘swag’ habis. Apa pula komen korang?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

37 Comments

  1. No name

    July 3, 2018 at 10:19 pm

    Dia pakai anak tudung ke dlm topi tu..? Sbb ada ternampak kat ig story kwn dia yg sama tgk konsert ni nampak spt rambut lopak terkeluar dari topi bila hoodie yg dia pakai tu mcm nak terlondeh. ..

  2. not a fan

    July 3, 2018 at 9:26 pm

    eeehhh..kenapa nek lopa x pakai fesyen pouch bag hri tu??? kalau pakai mesti ramai yg terpikat kan..maklum la, katanya fesyen tu tgh popular kt negara luar

  3. Gorges

    July 3, 2018 at 7:26 pm

    Trend setter tu tak la. But Trend upsetterya…. cos of her bad taste in fashion.

  4. hmmm

    July 3, 2018 at 4:01 pm

    loh aku rileks jea selalu pakai hoodie bila keluar… haha adeiii… ramai jea pompuan bertudung pakai hoodie bila keluar.. adei.. nak kata dia trend setter ke.. dia ketinggalan lah..

  5. ikan

    July 3, 2018 at 1:22 pm

    nampak bodo je

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top