July 2nd, 2018

Berpeluang untuk menghadiri konsert penyanyi antarabangsa, Beyonce dan Jay Z di Berlin, Germany, fesyen Neelofa nampaknya sekali lagi menjadi perhatian ramai.

Berkongsi foto dirinya memakai topi dan baju ‘hoodie’, netizen puji Neelofa bukan sahaja cantik tetapi kelihatan ‘swag’ seperti remaja. Fesyen itu memang sangat bersesuaian dengan beliau meskipun berhijab.

Pada kami, fesyen Neelofa kali ini masih lagi menjaga penampilannya sebagai seorang ikon wanita muslimah dan tidaklah terlalu pelik seperti gaya-gaya sebelum ini yang dikecam ramai. Memang ‘hipster’ dan ‘swag’ habis. Apa pula komen korang?


37 responses to “(FOTO) Fesyen Bertopi Dan ‘Hoodie’ Neelofa Dipuji Netizen, Nampak ‘Swag’ Walaupun Berhijab”

  1. No name says:

    Dia pakai anak tudung ke dlm topi tu..? Sbb ada ternampak kat ig story kwn dia yg sama tgk konsert ni nampak spt rambut lopak terkeluar dari topi bila hoodie yg dia pakai tu mcm nak terlondeh. ..

  2. not a fan says:

    eeehhh..kenapa nek lopa x pakai fesyen pouch bag hri tu??? kalau pakai mesti ramai yg terpikat kan..maklum la, katanya fesyen tu tgh popular kt negara luar

  3. Gorges says:

    Trend setter tu tak la. But Trend upsetterya…. cos of her bad taste in fashion.

  4. hmmm says:

    loh aku rileks jea selalu pakai hoodie bila keluar… haha adeiii… ramai jea pompuan bertudung pakai hoodie bila keluar.. adei.. nak kata dia trend setter ke.. dia ketinggalan lah..

  5. ikan says:

    nampak bodo je

Loading...