(FOTO) Fathia Muat Naik Perbualan WhatsApp Dengan Aiman Hakim, Minta Bekas Kekasih Jangan Tunjuk Baik

Hiburan

(FOTO) Fathia Muat Naik Perbualan WhatsApp Dengan Aiman Hakim, Minta Bekas Kekasih Jangan Tunjuk Baik

Pelakon Fathia Latiff semalam kembali dengan kontroversi yang menggegarkan dunia hiburan apabila tiba-tiba menyerang bekas kekasihnya, Aiman Hakim Ridza di laman sosial. Fathia menuntut Aiman untuk membayar semula wang beliau dan turut menggelar pelakon lelaki itu lelaki dayus.

Advertisement

Apa yang dilakukan oleh Fathia itu menerima pelbagai reaksi termasuklah daripada Sharifah Sakinah dan Michael Ang yang masing-masing mempertahankan Aiman.

Mereka menganggap apa yang Fathia lakukan hanya mengaibkan orang lain dan meminta agar beliau berbicang secara baik untuk menyelesaikan segala masalah.

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Tidak mahu mengalah, Fathia dilihat memuat naik beberapa ‘screenshot’ perbualan WhatsApp beliau dan Aiman mengenai urusan jual beli saham yang mereka sama-sama laburkan sebelum ini.


Terdahulu, Fathia memberitahu telah melaburkan wang berjumlah RM 20,000 untuk sejenis perniagaan dibawah Aiman. Namun, pelaburan itu mengalami kerugian dan beliau hanya menerima pulangan wang berjumlah RM 3,000. Aiman juga telah tampil menafikan beliau berhutang dengan Fathia dan menjelaskan beliau menyekat Fathia di WhatsApp dan Instagram kerana menggunakan bahasa kesat.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

65 Comments

  1. johnny bravo

    September 23, 2018 at 1:07 pm

    Kenapa mengada2 sngt sakinah tu masuk campur urusan org. . Takde kene mengena dgn dia langsung pun. Ke dia ade hati dgn si aiman. She should just mind her own business, concentrate on her family.
    Biarlah fathia nak marah aiman pun, tu hak dia, lagipun lelaki tak tau malu tu pinjam duit dia. Sb tulah agaknya dia tak nak kat aiman. Memalukan jugak kalau si lelaki asek pinjam duit…

  2. SayangSST

    September 23, 2018 at 9:45 am

    Patut belajar dgn Vincent tan camne dia untung jual saham lepas PRU hari tu. Kalah nujum pak belalang kekeke #kronitetapkroni

  3. Anonymous

    September 22, 2018 at 1:43 pm

    dah berapa tahun putus baru skrg nak hegeh2 ? pasal tak ada duit ker tuu

  4. Vv

    September 22, 2018 at 10:39 am

    Apaal Fatiya dgn Zarina berjoli dah unfollow masing2? someone explainnn pls

  5. Wekkkkkkk

    September 22, 2018 at 8:49 am

    Ada satu syrt aku keja dulu di wisma sime darby KL. Masa tu tahun 1990. Masa tu msih terkontang knting dlm mncari kerja ..maka terima shjlh job tu sbb nak cari pgalmn. Basic masa tu ada rm500.00 hgt je. Tapi jika berjaya call org utk beli shm dan mlabur smpai org tu buat byaran..maka ada komisen lagi.
    Antara tugas utama:-
    A. Cari contact no org kaya2 di dlm buku panduan telekom..bila dpt no call je..(tahun tu hp kurang org pakai atau x ada..x ingat)..dn ckplh suruh beli shm…biasalah..ada yg layan..ada yg x layan…ada yg x angkat..ada yg tiada dlm perkhidmatan.
    B. Pekerja yg ada kt situ mcm saya byk juga.
    C. Kami di beri duduk di meja masing2 dan buat kerja call org yg di target.
    D. Call punya call..ada satu lelaki tu ckp dn lyn lama online dgn saya…dia nasihat…adik…adik masih muda kn..adik berhenti shjlah kerja kt situ. Bkn sng nk suruh org melabur dia ckp.
    Cari je kerja yg mudah dan ada masa depan dgn gaji yg ada ptongn epf dan lebih dari gaji itu.

    Jadi akupun berhenti..kerja dlm 3 minggu je..dlm 3 minggu tu satu org pun x berminat. Kena maki adalh.
    Sabo je.
    Penipulh…atau aku yg mmg x pandai.
    Skrg aku skrg dah kira ok lh.
    Aku bukn pelabur..cuma mencari pelabur.
    Ssh nya cari duitkn.

Loading...