Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Foto Fasha Sandha Dan Sajat Berpelukan Undang Kecaman Netizen

Hampir setiap muat naik usahawan kosmetik Nur Sajat pasti akan mengundang kontroversi. Baru sahaja dikritik kerana menayang bentuk lurahnya semata-mata ingin membuktikan dirinya seorang perempuan, kali ini Sajat dikecam netizen yang kurang senang melihat foto dirinya berpelukan dengan pelakon jelita, Fasha Sandha.

Advertisement

Fasha juga turut terkena tempiasnya apabila sesetengah netizen mempersoalkan beliau berpelukan dengan bukan mahram. Malah, pakaian Fasha yang agak seksi di bahagian dada turut dikritik.  Dipercayai, foto mereka itu diambil ketika Fasha dan Sajat berhibur di sebuah kelab malam.

Namun, ada yang mengatakan Sajat sebenarnya memuat naik foto lama beliau bersama Fasha. Buktinya, rambut Fasha ketika itu masih lagi pendek sedangkan penampilan aktres itu sudah berubah kini dan kembali dengan imej berambut panjang.

Gambar terbaru Fasha

Kami pun tidak tahu apa motif Sajat berkongsi foto lama tersebut di akaun Instagramnya sehingga nama Fasha juga turut terjejas dengan pelbagai tuduhan daripada netizen. Netizen yang mengecam juga sepatutnya siasat dahulu jika ia adalah foto terbaru ataupun sebaliknya dan bukan membuta tuli menghentam orang lain.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

33 Comments

  1. Milahhhh

    May 4, 2018 at 10:45 pm

    Sajat x tegang ke yg bawah peluk fasha? Kihkih…tp aku menyampah betol tgok fasha berlakon jd alim…jd baik…yg kat tv3 tu…x menjadi langsung…nmpk mcm dibuat-buat sgt…dgn bdn dia yg mak2 tu..nmpk mcm anak dara yg dah xde dara…aduhai…amekla pelakon lain…tp bg aku…best lg lakonan nora danish…yg masa cite dhia tu…mmg menjadi watak dia…

    • Adoi

      May 5, 2018 at 3:58 am

      Kan .. .. Berlakon jadi alim boleh realiti ish ish ish ish … Tak tau nak kata apa realiti nya !!

    • Anonymous

      May 5, 2018 at 10:55 am

      Kan hot dog dia dh kena potong2..fefet dh ..nk tegang apenya..

  2. aih

    May 4, 2018 at 3:30 pm

    fasha oo fasha… kawin je la.. ni la bila lama x dapat batang… aihh

  3. joshua

    May 4, 2018 at 3:19 pm

    Blh jadi adek beradek sb muka nak sama, cume sajat lawa sikit dari fasha.
    Elok dua2 ni berkawan sb dua2 attention seeker.& dua2 kuat meroyan

  4. pebenci sajat

    May 4, 2018 at 2:51 pm

    sajat x stim ker peluk fasha tu hahahahaha

  5. Anonymous

    May 4, 2018 at 2:07 pm

    ishh ishh tak malu ke pakai baju mcm tu….. duit bnyk tp nak beli baju yg elok sikit duit tak de… kesian…….

Loading...
To Top