Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(FOTO) Elfira Loy Temui Pengganti Sufian Suhaimi?

Siapa yang tidak boleh lupa dengan kontroversi kisah putus tunang Elfira Loy dan Sufian Suhaimi. Boleh dikatakan agak tragis juga, apatah lagi ia berlaku kurang sebulan daripada tarikh perkahwinan mereka. Dikala Sufian nampaknya masih cuba untuk melupakan luka di hati, khabarnya Elfira sudah bertemu dengan pengganti.

Advertisement

Dengarnya pengganti yang dimaksudkan dikenali sebagai Nabil Aqil iaitu finalis Hero Remaja 2017 dan baru-baru ini ada berlakon di dalam drama Mr Grey.

Nabil nampaknya tidak segan mengakui mereka sedang bercinta apabila memuat naik foto bersama Elfira dengan kapsyen seakan menggambarkan pelakon wanita itu kini sudah menjadi miliknya.

Advertisement

Malah, mereka kelihatan sangat mesra ketika berbalas komen di Instagram. Ia menguatkan lagi dakwaan Elfira dan Nabil sememangnya sedang dilamun cinta.

Saat netizen sedang hangat memperkatakan gosip cinta Elfira dan Nabil, Sufian menerusi akaun Twitternya pula memuat  naik status yang dikatakan berbaur sindiran kepada seseorang. Ada yang mempercayai ia mungkin berkaitan dengan kisah cinta baharu bekas tunangnya itu.

Berdasarkan pemerhatian penulis,  Elfira dan Nabil mula rapat sekitar bulan April lalu dan bakal muncul dalam sebuah telefilem raya bersama. Betul ke mereka mempunyai hubungan istimewa ataupun sekadar gimik sahaja?  Sama-sama kita nantikan respon daripada tuan empunya badan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

53 Comments

  1. Anonymous

    May 21, 2018 at 5:09 am

    Huarrrrhhhhh…ngantuk plak…..ada baiknya download cerita roda roda yg ada geng gagak hitam tu.

  2. Terkujut

    May 20, 2018 at 11:32 pm

    Teringat aku kat mat over

  3. tanya ajer

    May 20, 2018 at 11:22 pm

    bulu dah tumbuh habis ke mamat tu? mcm budak tahap 5 je

  4. Anonymous

    May 20, 2018 at 11:15 pm

    Neelofa jugak..dari satu jantan ke satu jantan!

  5. Anonymous

    May 20, 2018 at 11:12 pm

    El ni dah mcm giler jantan. Hari tu pergi Mekah ada jantan lain …ish ish.

Loading...
To Top