Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(FOTO) Eina Azman Hadiahkan Anak Kembar Jam Tangan Mewah Rolex

Kehidupan Datin Paduka Eina Azman dan anak kembarnya, Karl Kareef serta Arianna Aubrey sering  menjadi tarikan ramai di media sosial. Mana tidaknya, kalau sesiapa yang mengikuti Instagram beliau, pasti mengetahui gaya kehidupan Eina yang agak mewah.

Advertisement

Terbaru, Eina telah menyambut hari jadi Karl dan Aubrey yang kedua dengan meriah di Pulau Pinang. Khabarnya, mereka sekeluarga dan beberapa rakan turut menikmati percutian di pulau tersebut.

Bukan itu sahaja, beliau juga membuatkan netizen tergamam apabila menghadiahkan jam tangan jenama mewah, Rolex yang mencecah harga berbelas ribu ringgit setiap satu untuk kedua-dua anaknya itu. Menerusi Insta Stories Eina, beliau turut berkongsi foto serta harga dua buah jam tangan tersebut.

Bertuah betul anak-anak Eina kerana daripada kecil sudah dimanjakan dengan barangan mewah. Apa salahnya bukan kalau dah mampu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

128 Comments

  1. Anonymous

    February 21, 2018 at 3:09 pm

    nk menunjuk kt datin sorg lg tu .. mai gad!! klu kau kaya apa perlu nk tunjuk2, biar org tgk dan puji dlm hati

  2. ChanteQ

    February 21, 2018 at 8:41 am

    Bagi aku bila org tunjuk mcm tu aku jd kagum, dan berangan, aku nk jgk mcm dia, tapi… aku x mampu.. untungnya hidup dia… itulah aturan Allah.

  3. Joyahsport

    February 20, 2018 at 5:27 pm

    Eh yg ckp2 komen2 Kat sini ni aku percaya la kl korang pon mbongkak post2 harta2 korang kan? X segan eh ko Kutuk perangai ko sendiri.. sbnrnye mase ko Kutuk iena ni riak la ko nyampah la apelah.. kl ko nk tau tu La Ayat kawan2 ko Bile nmpk ko posting bende riak. Skrg ni semue da phm Kan? Kl ko ckp org riak ko pon same je kot cume ade yg mampu dgn x mampu je nk beli Rolex. Moral : x yah riak x pyh nk ngutuk la sbb tu penyakit Hati..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top