September 28th, 2018

Fesyen turban Neelofa ibarat memakai beg di atas kepala yang kecoh sejak beberapa hari lalu kini dijadikan pula bahan usikan netizen di media sosial.

Macam-macam betul gelagat mereka. Ramai memuat naik foto menggunakan beg tangan sebenar yang mempuyai tali dan memakainya di kepala mereka. Ada pula yang terlebih kreatif apabila menjadikan beg biru Ikea sebagai turban.

Apa yang kami puji, tuan empunya badan sedikit pun tidak melatah ataupun memberikan reaksi terhadap perkara ini meskipun dipersenda.

Apa-apa pun, jom kita relaks kan minda dan layan lagi beberapa foto netizen yang kelakar habis bila tiru gaya Neelofa dengan membaca entri ini sepenuhnya.


51 responses to “(FOTO) Bila Netizen Tiru Neelofa Sarung Beg Atas Kepala, Memang Kelakar Habis!”

  1. Ni challenge baru ke ni? Lofa challenge ke apebende ni? Ni lah jadi kalu kite suke2 nk bahan org. Tak pasal2 netizen lain join sekali

  2. Anonymous says:

    Teruknya sikap netizen m’sia..nasib baik Allah tu maha penyayang..kalau tidak dh lama dh manusia jari2 mereka dh putus sb dok menaip fitnah n kutuk sesama diri..bila nk mintak maaf dgn lofa ni??

  3. Wekkkkkkk says:

    Org melayu mmg suka meniru benda2 yg bodoh…lihat shj contoh dlm ni.
    Semua ambil gmbr duduk dlm bilik dn pkai tudung mcm tu.
    Cuba pergi ke luar..gayakn mcm tu berjln2 kt kaki lima…ada sanggup.
    Org gila yg sudah gila tu pun berguling2 tengok..dia ckp dlm hati…rupanya ada yg lebih gila teruk, gila sewel dari saya…selamat aku dri masuk tg rmbutn…

Loading...