Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(FOTO) Bila Netizen Tiru Neelofa Sarung Beg Atas Kepala, Memang Kelakar Habis!

Fesyen turban Neelofa ibarat memakai beg di atas kepala yang kecoh sejak beberapa hari lalu kini dijadikan pula bahan usikan netizen di media sosial.

Advertisement

Macam-macam betul gelagat mereka. Ramai memuat naik foto menggunakan beg tangan sebenar yang mempuyai tali dan memakainya di kepala mereka. Ada pula yang terlebih kreatif apabila menjadikan beg biru Ikea sebagai turban.

Apa yang kami puji, tuan empunya badan sedikit pun tidak melatah ataupun memberikan reaksi terhadap perkara ini meskipun dipersenda.

Apa-apa pun, jom kita relaks kan minda dan layan lagi beberapa foto netizen yang kelakar habis bila tiru gaya Neelofa dengan membaca entri ini sepenuhnya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

51 Comments

  1. Gambar Panas Ayu?

    September 30, 2018 at 9:46 pm

    Ni challenge baru ke ni? Lofa challenge ke apebende ni? Ni lah jadi kalu kite suke2 nk bahan org. Tak pasal2 netizen lain join sekali

  2. Anonymous

    September 29, 2018 at 10:23 am

    Teruknya sikap netizen m’sia..nasib baik Allah tu maha penyayang..kalau tidak dh lama dh manusia jari2 mereka dh putus sb dok menaip fitnah n kutuk sesama diri..bila nk mintak maaf dgn lofa ni??

  3. Wekkkkkkk

    September 29, 2018 at 12:55 am

    Org melayu mmg suka meniru benda2 yg bodoh…lihat shj contoh dlm ni.
    Semua ambil gmbr duduk dlm bilik dn pkai tudung mcm tu.
    Cuba pergi ke luar..gayakn mcm tu berjln2 kt kaki lima…ada sanggup.
    Org gila yg sudah gila tu pun berguling2 tengok..dia ckp dlm hati…rupanya ada yg lebih gila teruk, gila sewel dari saya…selamat aku dri masuk tg rmbutn…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama