Fizz Fairuz Dedah Diri Kurang Sihat Akibat Terkena Gangguan Makhluk Halus

Hiburan

Fizz Fairuz Dedah Diri Kurang Sihat Akibat Terkena Gangguan Makhluk Halus

Pelakon Datuk Fizz Fairuz memperjelaskan keadaan dirinya yang kurang sihat akibat ‘terbawa’ pulang sesuatu ketika menjalani penggambaran di Gopeng, Perak beberapa bulan lalu.

Fizz Fairuz
2 bulan lalu

"Dah Banyak Kali Cucuk Ni.." - Fizz Fairuz Persoal Amaran WHO Supaya Tak Bergantung Pada Vaksin

Advertisement

Menurut Fizz, perkara mistik tersebut bukan saja memberikan impak terhadap kesihatannya malah turut menjejaskan hubungan bersama isteri, Datin Almy Nadia dan anak-anaknya.

Saya menjalani penggambaran di Sahom, Gopeng yang terkenal sebagai ‘tempat’ keberadaan benda-benda halus.

Fizz memberitahu yang dia tiba di lokasi tersebut selepas Asar dan terus ke lokasi penggambaran yang berada di perkampungan Orang Asli.

Tambah Fizz, dia tiba di lokasi sekitar 5 hingga 10 minit saja tetapi sudah merasa seram sejuk dan dia bersama seorang ustaz ketika itu yang baru saja mengubatkan Nazim Othman.

Fizz terus pulang ke Kuala Lumpur selepas tiga hari penggambaran dan dia mula demam tidak kebah dan dada merasa seperti ditekan apabila dia tiba di rumah.

Ujar Fizz lagi, dia kemudiannya pergi menjalankan ujian saringan kesihatan Covid-19 dan bersyukur kerana keputusan adalah negatif, namun dia tidak boleh makan selama dua minggu kerana pasti muntah bila makan.

Fizz Fairuz

Bukan itu saja, Fizz turut memaklumkan yang dia juga mudah panas dengan isteri sendiri, tidak bermain dengan anak-anak dan banyak termenung ketika itu.

Selama dua minggu ‘benda’ itu menumpang dalam badan saya dan akhirnya saya menghubungi doktor meminta nasihat.

Fizz atau nama sebenarnya Mohd Fairuz Zainal Abidin memberitahu yang dalam tempoh dua minggu tersebut, dua kali dia dimasukkan ke dalam wad dan membuatkan dia bertanya kepada seorang ustaz.

Menurut Ustaz tersebut, dia sepatutnya membersihkan diri terlebih dahulu sebelum pulang ke rumah kerana daripada tempat yang ‘keras’.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...