Written by AbangNara | September 25th, 2013

Ok ini adalah satu berita yang sangat mengejutkan. Dalam diam, rupa-rupanya Fizz Fairuz dan Almy Nadia telah menyambung kembali percintaan mereka yang terputus di tengah jalan. Malah, Fizz Fairuz telah membuat pengakuan bahawa mereka berdua bakal berkahwin pada tahun hadapan.
fizz fairuz
Nampaknya dugaan, ujian dan kontroversi yang melanda perhubungan mereka selama ini tidak dapat memadamkan bara cinta di dalam hati masing-masing. Inilah namanya jodoh. Bergaduh besar mana pun, kalau dah tertulis, memang kahwinlah juga. Kata Fizz Fairuz:-

Kami dah bercinta semula. Saya tak nak tunggu lama-lama. Kalau tiada aral melintang, Insya Allah saya bercadang mahu menjadikan Almy sebagai isteri saya yang sah secepat mungkin.

Tapi sebelum tu saya perlu lah berjumpa dengan keluarganya dulu dan berbincang. Setakat ni tak ada apa-apa lagi. Tapi saya sebolehnya tak nak bertunang, nak terus nikah. Insya Allah saya rancang nak kahwin tahun depan,

fizz fairuz

Diharap kali ini Fizz Fairuz benar-benar serius dan tidak lagi mempermainkan hati Almy Nadia. Sama-samalah kita doakan agar perancangan untuk berkahwin akan berjalan lancar tanpa sebarang masalah. Buat Almy dan Fizz, tahniah Abang Nara ucapkan.

P.S: Nissan Grand Livina 2013 dilancarkan, harga bermula RM86,880

67 responses to Fizz Fairuz Dan Almy Nadia Kahwin Tahun Depan

  1. minah jembu merah biru pasti gerek says:

    sape cakap mat yo salah ?????? si tonggek ni tk salahhhhhh yg salah bini puaka diaaaaa !! cuma mat yo tu kenape diam aje ape yg bini dia dh buattttt.. itu ajeeeeeeeee ! sepatut Nye nasehat kn la bini tu n halang bini dia supaya jangan maki2 n cakap pak cik tu bodohhhhhh !! pak cik tu menjalan kn tugas harian diaaaaaaaaa…n dia cari makan kt situuuuuuuuuuuu…jangan gara2 si bini puaka mat yo ni pak cik ni kena buang keja pulakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk !! dh dia yg salah nak saman orang kononnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn !!! po dahhhh !!

  2. Miley Serious says:

    Melayu mudah lupa… tipah senang ditipu… bomoh dongeng pun korang caya… akal fikiran logik tak nak guna.. kesian…

  3. lestari says:

    pikir banyak kali yer almy..aku dlu dah rasa apa yang ko rasa..lagi teruk kot..
    lagi 2 minggu nak kahwin kantoi semua benda..tapi aku takda pilihan..terpaksa jugak teruskan..igt lepas kahwin, berubah..rupanya lagi teruk..
    bawak2 laa solat sunat istikharah yer almy..aku tau ko sayang gila kat fizz tuh..
    aku dulu pun gitu..apa-apa aku doakan yg terbaik untuk ko.. :)

    • Anonymous says:

      Len org len dugaan die. Cm aku knal 6 thn. 3 ari sblm nikah wat hal xnk kawin sbb ade org len. Aku bg jnj kate aku benarkn die kawin ngan pmpn tu br die nk blik kg. Tp mlm sblm nikah aku tarik balik jnj tu. Aku bg pilihan. Aku atau die. Aku sj wat jnj cmtu sbb nk tgk perangai sbnr die. Wlpn perit tp aku trm.Tp alhamdullilah nikah gak. dh setahun aku nmpk die sedang blajar tk berubah wlpn xsepenuhnye.. Kdg2 kte kn tnjk tegas sket. Mula2 cm lurus bodo, tp stiap yg kte wat bersebab. Plg penting sabar n byk doa. Klu jodoh, tetap akn kawin. Kepada almy kuatkn semngat. Sama2 sokong tk die berubah. Tp igt jgn lama2 sgt. Kn ada had. Klu dh lm pn xberubah, apa lagi angkat kaki. Nnt die sndr akn meroyan sbb xhargai ko.

  4. Anonymous says:

    Almy maafkan fizz, sebab masa almy susah, sakit kena buatan org dulu, fizz ngan kakak dia yg banyak membantu. Byk jasa fizz pada almy.

    Pada mat yo, org nak bini stewardess, ko pun nak.. tapi bini ko tahap stewardess gred srp. Bodoh. Takda adab.

  5. beruang says:

    eleh….entah apa2 si almy ni….pelik aku jantan tu dh buat dia mcm2 smpai sakit merana ada hati nak jilat balik,perempuan xde harga diri apa?opsss terlaser sorry