Fizo Omar Dihentam Netizen: Tweet Potong Stim Lihat Dato Seri Vida Di Gegar Vaganza 2

Hiburan

Fizo Omar Dihentam Netizen: Tweet Potong Stim Lihat Dato Seri Vida Di Gegar Vaganza 2

Kami pasti semalam memang ramai yang menonton konsert final Gegar Vaganza 2. Malah selebriti Fizo Omar juga turut menjadi salah seorang penyokong bagi program tersebut.

Advertisement

Namun, timbul pula cerita kurang senang apabila Fizo telah memuat naik status di akaun Twitter miliknya yang dipercayai ditujukan buat penaja utama Gegar Vaganza 2, Dato Seri Vida ketika beliau cuba menyanyikan  sedikit rangkap daripada lagu yang dinyanyikan oleh Zul Handy Black semalam.

Berikut adalah “tweet” Fizo:-

Seluruh pengguna media sosial menganggap Fizo tidak mempunyai adab dan tidak  seharusnya memberikan komen sebegitu kerana sebagai penaja Dato Vida mempunyai hak untuk membuat apa sahaja.

Erm….sebagai seseorang yang juga berada dalam dunia perniagaan, Fizo Omar sepatutnya tidak boleh memuat naik status seperti itu. Lagipun tagline serta gaya yang ditampilkan oleh Dato Seri Vida itu adalah sebahagian daripada teknik pemasaran beliau, takkanlah Fizo tidak faham?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...