Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Fizo Omar Dan Mawar Karim Sah Cerai Talak Satu

Kemelut rumah tangga pelakon Fizo Omar dan Mawar Karim akhirnya terlerai apabila pasangan itu sah bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat sebentar tadi.

Advertisement

Fizo melafazkan cerai talak satu terhadap Mawar pada jam 10.55 pagi di hadapan Hakim Syarie, Che Abdullah Che Hassan.  Kedua-duanya kelihatan agak tenang sepanjang prosiding berlangsung.

Sebelum ini, Mawar sudah mendapatkan khidmat nasihat peguam berhubung masalah rumah tangganya itu.

Terdahulu, mahligai pasangan ini dikatakan bergolak dan mula menjadi bualan apabila Fizo meraikan Aidilfitri berasingan dengan isteri dan anak.

Fizo dilaporkan beraya di Kelantan manakala Mawar dan anaknya pula meraikannya di Pulau Pinang. 

Mereka mendirikan rumah tangga pada November 2013 dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

54 Comments

  1. Anonymous

    July 10, 2019 at 4:26 pm

    Hurm nmpk menor si fizo nie lebih kan fmili dari isteri sendiri. Ape2 nk lebihkan fmili xsalah tp zahir batin bini pon kne tanggung oi. Bukan dh kawen pompuan kaye kau lepas segalanye.aku mmg xberkenan dgn si fizo nie. Isu fareeda dlu die beria si mawar nie rileks je. Ape pon takziah

    • Anonymous

      July 10, 2019 at 5:07 pm

      aku pun tak berkenan ngan si fizo ni,,,cam sesuatu je..dok impit giler2 mawar dulu.nampak nau2…kalu ada apa pun pasal bis mawar..dia yg over…bisnes dia burger tu apa cer..tu dah berkubur ke..mmmm..mgkin jg mawar dah fed up sume nya dia nak jawab..n atas kepala dia…baikla single awok.. xsakit kepala menanggung..mengalah bukan kalah,,,utk kebaikan bersama jua dan masa depan

  2. kak Long

    July 10, 2019 at 2:37 pm

    tahun ni agak ‘PANAS’.

  3. Mawar Berduri

    July 10, 2019 at 2:24 pm

    Bercerai bkn krn org ketiga, bkn krn harta, tiada pergaduhan antara mrk.. habis tu sbb apa bercerai? Mawar bh hint yg dia terpaksa berkorban kasih sayangnya utk memberi kebahagiannya pd Fizo dan keluarga.. haaa.. kat situ dh nmpk sbb nya dia org bercerai.. jeng3

  4. anonymous

    July 10, 2019 at 1:56 pm

    fizo kluar selai sepinggang lah ye seperti mana mula masuk rumh dulu la kan…rumah,keta dan harta semua MAWAR yang punya ha ha ha hua huaa

    • zzz zzz

      July 10, 2019 at 3:30 pm

      yer berambus lah dari rumah agam tuh… dah tau rumah tuh hassil titik peluh bini… dia ajak nyer mak, adik tinggal sekali.. tinggal free jerrkkk… ingat mawar tuh aper cop duit sume kene tanggung… bil rumah segala bil mawar kene tanggung sorang2… smpi makan pun nk freee.. maid lmbt masak lmbt hidang tau meroyan jer mak, adik fizo nih… yg fizo dah tau bisnes sendiri xbleh pergi keje lah sama2 tolong mawar kt fareeda… ni sedap 3ekor tinggal free… sila laa berambus

    • tipahhh

      July 10, 2019 at 3:53 pm

      la yekeee. no wonder la mawar mintak cerai, bukan takat tanggung 1 biawak idup, tanggung 3 kauuuuu.. go mawar goooooo.

  5. puteri

    July 10, 2019 at 12:59 pm

    faraj perbodohkan faraj sendiri hahaha…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama