July 10th, 2019

Kemelut rumah tangga pelakon Fizo Omar dan Mawar Karim akhirnya terlerai apabila pasangan itu sah bercerai talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat sebentar tadi.

Fizo melafazkan cerai talak satu terhadap Mawar pada jam 10.55 pagi di hadapan Hakim Syarie, Che Abdullah Che Hassan.  Kedua-duanya kelihatan agak tenang sepanjang prosiding berlangsung.

Sebelum ini, Mawar sudah mendapatkan khidmat nasihat peguam berhubung masalah rumah tangganya itu.

Terdahulu, mahligai pasangan ini dikatakan bergolak dan mula menjadi bualan apabila Fizo meraikan Aidilfitri berasingan dengan isteri dan anak.

Fizo dilaporkan beraya di Kelantan manakala Mawar dan anaknya pula meraikannya di Pulau Pinang. 

Mereka mendirikan rumah tangga pada November 2013 dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan.

Sumber Berita : mStar Online


54 responses to “Fizo Omar Dan Mawar Karim Sah Cerai Talak Satu”

  1. Anonymous says:

    Hurm nmpk menor si fizo nie lebih kan fmili dari isteri sendiri. Ape2 nk lebihkan fmili xsalah tp zahir batin bini pon kne tanggung oi. Bukan dh kawen pompuan kaye kau lepas segalanye.aku mmg xberkenan dgn si fizo nie. Isu fareeda dlu die beria si mawar nie rileks je. Ape pon takziah

    • Anonymous says:

      aku pun tak berkenan ngan si fizo ni,,,cam sesuatu je..dok impit giler2 mawar dulu.nampak nau2…kalu ada apa pun pasal bis mawar..dia yg over…bisnes dia burger tu apa cer..tu dah berkubur ke..mmmm..mgkin jg mawar dah fed up sume nya dia nak jawab..n atas kepala dia…baikla single awok.. xsakit kepala menanggung..mengalah bukan kalah,,,utk kebaikan bersama jua dan masa depan

  2. kak Long says:

    tahun ni agak ‘PANAS’.

  3. Mawar Berduri says:

    Bercerai bkn krn org ketiga, bkn krn harta, tiada pergaduhan antara mrk.. habis tu sbb apa bercerai? Mawar bh hint yg dia terpaksa berkorban kasih sayangnya utk memberi kebahagiannya pd Fizo dan keluarga.. haaa.. kat situ dh nmpk sbb nya dia org bercerai.. jeng3

  4. anonymous says:

    fizo kluar selai sepinggang lah ye seperti mana mula masuk rumh dulu la kan…rumah,keta dan harta semua MAWAR yang punya ha ha ha hua huaa

    • zzz zzz says:

      yer berambus lah dari rumah agam tuh… dah tau rumah tuh hassil titik peluh bini… dia ajak nyer mak, adik tinggal sekali.. tinggal free jerrkkk… ingat mawar tuh aper cop duit sume kene tanggung… bil rumah segala bil mawar kene tanggung sorang2… smpi makan pun nk freee.. maid lmbt masak lmbt hidang tau meroyan jer mak, adik fizo nih… yg fizo dah tau bisnes sendiri xbleh pergi keje lah sama2 tolong mawar kt fareeda… ni sedap 3ekor tinggal free… sila laa berambus

    • tipahhh says:

      la yekeee. no wonder la mawar mintak cerai, bukan takat tanggung 1 biawak idup, tanggung 3 kauuuuu.. go mawar goooooo.

  5. puteri says:

    faraj perbodohkan faraj sendiri hahaha…

Loading...