Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“First Time Tengok Pengantin Lelaki Cium Adik Ipar”- Chacha Maembong Dikecam Netizen!

cha cha maembong dicium abang ipar

Pelakon Emma Maembong memang sudah sinonim dengan gosip liar sejak daripada awal kemunculannya dalam industri seni tanah air lagi. Meskipun mempunyai bakat lakonan yang baik tetapi ramai yang sering memberi fokus kepada kontroversi yang melibatkan dirinya.

emma maembong

Advertisement

Kalau anda perasan, pelakon wanita ini sering dikaitkan dengan ramai lelaki sepanjang karier seninya tapi nampaknya semua tidak berkekalan.

Pun begitu, khabar angin bertiup kencang dalam dunia seni apabila dikhabarkan Emma bakal berkahwin dengan lelaki pilihannya pada tarikh keramat 20.02.2020. Dan ternyata telahan itu adalah tepat!

Selepas dua bulan bercinta, Emma memilih Muhammad Shazli Azhar iaitu seorang juruterbang sebagai teman hidupnya. Semua peminat nyata teruja dengan berita gembira itu.

emma dan shazli

Pun begitu, ramai pula netizen yang kecoh apabila terlihatkan gambar mesra di antara Cha Cha Maembong dan abang ipar barunya itu. Adegan lelaki itu mencium pipinya di atas pelamin di samping Emma membuatkan ramai yang kesal dengan tindakan tidak sensitif mereka.

Advertisement

cha cha maembong dicium abang ipar

Memang terima kecaman daripada serata rakyat jelata apabila ipar duai baru tersebut buat perangai tak senonoh di hari yang bahagia itu!

cha cha maembong dicium abang ipar

Tak pastilah apa motif disebalik posing itu tetapi sepatutnya Emma, Cha Cha dan Shazli peka dengan batas aurat di antara ipar. Takut jadi fitnah orang!

Sumber: Twitter

Sumber foto: Amir Naufal Photography, project2pi

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

10 Comments

  1. korok

    February 24, 2020 at 2:42 pm

    acah2 life style mat salleh konon…biasa la nk trending & gelaran wedding of the year

  2. Anonymous

    February 24, 2020 at 12:25 pm

    salah satu cara nak trending..klu x kisah perkahwinan dia org tenggelam la, sebab xde benda yang menarik..apa la..kiss pon jadi la..janji trending..

  3. Anonymous

    February 23, 2020 at 9:41 pm

    Nanti bila adik kahwin, turn Akak pulak duduk tgh2 n kena kiss

  4. umairah

    February 23, 2020 at 3:54 pm

    em bukannya mencari kelainan tapi memang diorg ni dah mcm mat salih boleh cium pipi mcm takde apa2, tak sedar diri kat depan kamera lepas tu disiarkan?

  5. Anonymous

    February 23, 2020 at 3:22 pm

    Kenapa aku rasa org yg karang artikel ni mcm berat sebelah ehh..bukan patutnya melaporkan cerita jee tp mcm membawang lebih?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama