August 29th, 2012

Agak menyedihkan apabila filem sehebat SAM arahan Syafiq Yusof ini sekadar mengutip RM1.4 juta selepas 12 hari tayangannya. Kemungkinan besar timing tayangannya iaitu ketika Hari Raya Aidilfitri menyebabkan orang ramai kurang berminat untuk ke wayang. Ada ke orang tengok wayang time hari raya?

kutipan filem sam

Abang Nara yakin kalau filem SAM ini ditayangkan seminggu selepas raya pasti kutipannya lebih mantap. Apa pun Syafiq Yusof yang diiktiraf sebagai pengarah filem termuda Malaysia masih gembira dengan kutipan sederhana ini:-

Alhamdulilah, setakat ini SAM sudah mencatatkan kutipan sebanyak RM1.4 juta dan saya berpuas hati dengan jumlah itu kerana perlu bersaing dengan dua lagi filem tempatan yang ditayangkan serentak dengan SAM.

Kalau anda masih belum menonton filem SAM, silalah bersegera ke panggung wayang dan menikmati salah satu filem terhebat Malaysia. Kalau tak silap Abang Nara, masih ada wayang yang memainkan filem ini. Sila pergi sebelum terlambat.


100 responses to “Filem SAM Kutip RM1.4 Juta Selepas 12 Hari Tayangan”

  1. […] the original article here: Filem SAM Kutip RM1.4 Juta Selepas 12 Hari Tayangan Jom Usha Yang Bawah Nie Lak!Jimmy Shanley Serahkan 2 Video Kelakuan Isteri Kepada MahkamahRita […]

  2. Dadidu says:

    Macam tgk cite hantu….huhu

  3. bolradhabol says:

    cerita sgt best…lain dr yg lain…
    mmg tbaek la walaupun baru 18thn…
    xrugi aku beli tiket..
    kpd yg blum g tgk tu p la..mmg cite terbaek…
    xtaula nape cite ni xdpt smbutan…
    kalo sbb nealopa je aku rase die xjejaskn jln cite pun…
    skit sgt babak die tu….kalo dia la sbb org xmau tgk so pgarah or penerbit filem kena hati2 la lps ni…jgn amik die ni blakon..kalo bagi siti saleha pun best gak…
    no kntroversi… cool je…

  4. cbeebies says:

    cerita yg xrugi utk d tonton. aku raya ke-3 da terjah wayang tgk. mule2 cam was2 gak. tp biler da tgk, PERGGGGH!!! mmg xrugi. siyes berbaloi tgk da citer2 mlyu yg laen. storyline mmg cun r!

Loading...