Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Filem Munafik 2 Pecah Rekod, Kutip RM40 Juta Dalam 17 Hari

Filem Munafik 2 nampaknya sudah berjaya mencatat sejarahnya tersendiri apabila memecahkan rekod kutipan filem Melayu tertinggi dengan jumlah kutipan sebanyak RM 40 juta hanya selepas 17 hari ditayangkan. Ia sekaligus menewaskan filem Hantu Kak Limah arahan Mamat Khaliad yang hanya mengutip RM 35 juta.

Advertisement

Berita yang cukup menggemparkan itu disahkan oleh pengarah, Syamsul Yusof menerusi akaun Instagramnya. Beliau mengucapkan ribuan terima kasih kepada seluruh rakyat Malaysia yang menyokong Munafik 2 dan industri perfileman tempatan.

Sangat hebat dari segi jalan cerita dan mesej yang ingin disampaikan, semestinya Munafik 2 mempunyai kualitinya sendiri. Bukan mudah untuk filem tempatan mendapat kutipan yang sangat luar biasa.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

23 Comments

  1. anonymous

    September 17, 2018 at 7:18 pm

    sampah sarap

  2. Nice

    September 17, 2018 at 6:25 pm

    Aku dah tgk 3x. Semua mmg full. Tak baik salah sangka. Semua kan dah di hujung jari. Elok booking nak pergi. Tak jadi pergi. Cancel la ticket. Ape yg pelik. Tapi kalau korng perhati masa cuti ngn hujung mggu je full. Hari kerja mana full pon. Munafik2 ni untung hari merdeka cuti, hari Agong cuti, ni hari Malaysia pon cuti. Time cantek kot. Hkl haritu time org cuti sekolah, raya haji.

  3. Chik chill

    September 17, 2018 at 4:24 pm

    Waktu ni la org nak bersihkan duit nak lari dari AMLA.. book satu wayang.. pastu wayang kosong.. ni menda org buat okayyyyyy

  4. Alanice

    September 17, 2018 at 4:14 pm

    Xske tgk filem melayu tp kuat membawang xphm org malaysia ni.

  5. rakyat

    September 17, 2018 at 1:28 pm

    standrd citer melayu tak kemana melayu failed saja tengok citer tak kualiti wayang melayu semua failed sama mcm lawak bodok retis melayu kat astro ,patut la melayu tak maju …akal cetek,malas,lebih baik tgok citer hkg,taiwan& bolly

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama