Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Filem Adnan Sempit 2 Bakal Merempit Di Pawagam Bermula 23 Februari Ini

Sesiapa yang masih belum tengok filem Adnan Sempit, anda adalah seorang manusia yang sangat rugi. Bagi Abang Nara, filem ini memang kelakar tahap naga gaban. Dan untuk makluman, Adnan Sempit jugaklah yang mempopularkan Shaheizy Sam. Sekiranya Sam tidak membintangi filem Adnan Sempit, mungkin ramai yang masih tidak mengenali dirinya hari ini.

adnan sempit 2

Advertisement

Dan bermula 23 Februari 2012 ini, filem Adnan Sempit 2 bakal merempit di pawagam-pawagam seluruh Malaysia. Pastinya ramai yang tertunggu-tunggu filem ini. Abang Nara dapat rasakan yang Adnan Sempit 2 akan lebih kelakar, lebih menggeletek pankreas dan lebih rempit. Sinopsis Adnan Sempit 2 untuk bacaan anda di bawah:-

Kisah mengenai hubungan ADNAN dan NADIA selepas berjaya mengharungi pelbagai rintagan dan halangan dalam menjayakan hubungan mereka. Ayah Nadia, DATUK ISNIN tidak merestui hubungan mereka dan meletakkan syarat yang mana dalam masa 30 hari,

 

Adnan haruslah boleh bertutur dalam bahasa Ingeris dan merubah penampilan dirinya. Adnan yang mengalami kesusahan untuk berubah meminta bantuan BOBBY untuk mengajar dan mengubahnya. Bobby selaku kawan baik Adnan sanggup menolong Adnan.

 

Hubungan diantara Bobby dan WAWA juga mengalami masalah yang mana Wawa mula merasakan yang Bobby langsung tidak berubah dan tidak berusaha demi hubungan mereka. Perkara yang sama berlaku kepada Adnan dan Nadia.

 

Datuk Isnin cuba untuk mensabotaj usaha Adnan untuk berubah dengan menghantar FENDI, sepupu Nadia untuk menggoda Adnan dan membuat Nadia merasa sangsi dengan kejantanan Adnan. Rancangan Datuk Isnin berjaya dan Nadia mula menjauhkan diri daripada Adnan.

 

Adakah Adnan dan Nadia akan bersatu? Mampukah Wawa dan Bobby mempertahankan cinta mereka? Adakah Adnan mampu bercakap dalam bahasa Ingeris? Semuanya akan terjawab dalam filem ADNAN SEMPIT 2.

adnan sempit 2

Dan jangan lupa untuk menyertai pertandingan sempena tayangan filem Adnan Sempit 2 di Facebook David Teo. Selain daripada Playbook  yang akan diberikan secara rawak, ada hadiah yang sangat BEST untuk dimenangi. Anda hanya perlu menangkap gambar aksi rempit dan dapatkan seberapa banyak undian untuk memenangi peraduan ini.

P.S: Video beli KFC dengan jayanya tanpa dipukul.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

30 Comments

  1. Cik Nad

    February 17, 2012 at 4:35 pm

    ow.. ada kumpulan balas eh?

    Nak tengok lah camne bebudak kumpulan balas berlakon filem..

    citer ni rasa macam kelakar saje.. nak buat ringan kepala hotak, boleh laa..

    p/s: Sepah bila nak berfilem ni.. menunggu…. dengar macam da shooting tp…

  2. jaybond

    February 17, 2012 at 4:17 pm

    metrowealth selalu buat cita sampah..

  3. abcde

    February 17, 2012 at 1:10 pm

    hai bang nara,

    just nak cakap

    SAYA RASA RUGI TENGOK ADNAN SEMPIT 1 :)

    • fghij

      February 17, 2012 at 1:54 pm

      Aku tak rasa rugi pun…ko sorang je

  4. bolradhabol7

    February 17, 2012 at 1:04 pm

    aku xg tgkpun as1 kt wyg cume tgk kt dvd je..
    apa yg aku musykil kt mane yg best cite ni…
    mcm hampeh je jln ceritenye…
    stakat hrp sam je buat lwk control macho…
    sory la filem metrowelth mostly kurenglaa…
    byk tp xdak kualiti….

  5. adnan bangang

    February 17, 2012 at 12:18 pm

    tak abis abis lagi kuar cite bodo camni,baik aku tgk cite hindustan

    • Wardina Houston Abdullah

      February 17, 2012 at 4:56 pm

      ko masuk terus komplen ni dah bagi salam ke belum?

      assalamualaikum.

Loading...
To Top