Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Filem 7 Petala Cinta Buat Diana Amir Terdetik Untuk Bertudung

Rasanya ramai yang mengetahui kisah bagaimana Diana Amir membuat keputusan untuk berhijrah memakai tudung. Daripada apa yang didengar, khabarnya Diana Amir mendapat mimpi yang serupa selama 3 hari berturut-turut. Namun sebelum kejadian tersebut, hati Diana Amir telah terdetik untuk bertudung selepas berlakon dalam filem 7 Petala Cinta.

diana amir 10 petala cinta

Advertisement

Ditemubual oleh wartawan Murai semasa majlis preview filem 7 Petala Cinta, Diana Amir berkata:-

Ketika mula penggambaran filem ini pada awal tahun lepas, saya belum mengambil keputusan untuk bertudung sepenuhnya. Namun selepas menjalani penggambaran filem itu, saya mula selesa dan tergerak hati untuk berhijrah. Saya ada menyatakan hasrat tersebut kepada Azahari (pengarah) dan dia pun memberi respon yang baik walaupun agak terkejut pada mulanya. Walaubagaimanapun,selepas habis penggambaran filem tersebut, saya masih lagi belum berhijrah sepenuhnya sehinggalah saya benar-benar bersedia pada September tahun lalu.

Siapa sangka daripada sekadar lakonan sahaja berjaya menggerakan hati Diana Amir untuk memakai tudung sepenuhnya. Kalau boleh selepas ini pengarah dan penerbit filem banyakkanlah lagi watak wanita bertudung. Mungkin daripada situ nanti ada kesannya. Tak gitu?

Lagi 9 gambar terbaru Diana Amir dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada MigOnline.

P.S: Macam-macam rupanya jenis perisa ubat gigi.

Advertisement

diana amir 10 petala cinta

diana amir 10 petala cinta

diana amir 10 petala cinta

diana amir 10 petala cinta

diana amir 10 petala cinta

diana amir 10 petala cinta

diana amir 10 petala cinta
diana amir 10 petala cinta
diana amir 10 petala cinta

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

78 Comments

  1. wizza

    March 15, 2012 at 2:50 pm

    mlm td baru tgk making of 7 Petala Cinta. mcam best jew & view dio jeti & tasik chantek sgt2. tp pelakon yg pakai purdah tu siapa??? shima anwar?? camne rupa dio??

  2. chentalove

    March 15, 2012 at 11:54 am

    comel + cantik + ayu + lembut….smua da (mcm astro plak)
    suke tngok die…

  3. laa

    March 15, 2012 at 10:46 am

    abg nara, Farah Asyikin pn dh berhijrah..siap tk bersalam dgn lelaki bukan muhrim lagi..dh jga pergaulannya…tk letak entry farah asyikin ke..

  4. awex tak cun

    March 15, 2012 at 10:00 am

    Kali p’tma tgok preview film 7 petala cinta kt tv, aku t’tarik nk tg0k.. Film nie aku rasa ada keistimewaan.. Cntk kak Diana Amir b’tdung..

    • amnr

      March 15, 2012 at 10:18 am

      sy pn ttrik tuk tgok…

  5. mizz [email protected] myself n i

    March 15, 2012 at 9:06 am

    aku rasa kat bn ni ada yang para komentar yang tak pakai tudung..dorang pon ada pendapat tersendiri pasal DA apapun yang tak pakai tudung tu tak semestinya jahat dan pakai tudung tak semestinya baikkk..Tuhan memandang hati dan menjaga aurat adalah tuntutan kita2 yang kat bn ni cuma memberi komen dan yang tak pakai tudung tu jangan ambil hati tau…SENYUM!!!!PEACE!!! :)

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top