Fesyen Seluar Neelofa Dikritik Netizen, Nampak “V shape”

Hiburan

Fesyen Seluar Neelofa Dikritik Netizen, Nampak “V shape”

Bukan mudah untuk menjadi selebriti terkenal seperti Neelofa, apa sahaja mengenai beliau akan mendapat perhatian daripada setiap sudut. Terbaru, penampilan Neelofa dalam program MeleTOP semalam sekali lagi mengundang kritikan netizen.

Advertisement

Ramai yang mengatakan fesyen seluarnya itu kurang sesuai dengan imejnya sebagai seorang wanita muslimah dan jelas menampakkan bentuk yang tidak sepatutnya pada bahagian “sulit” beliau. Wah, agak tajam juga ya mata-mana netizen yang memerhati.

Namun, tidak semua yang berfikiran negatif. Masih ada sesetengah pihak yang mempertahankan Neelofa dan menjelaskan lekuk “V” yang kelihatan sebenarnya terjadi secara tidak sengaja kerana beliau sedang berjalan ketika foto “candid” itu diambil. Malah, ramai juga artis yang pernah berfesyen sebegitu tetapi mengapa ia dipertikaikan bila Neelofa yang menggayakannya.

Dalam menegur orang lain untuk memperbaiki penampilan mereka, tak salah jika kita lakukan ia dengan cara yang lebih berhemah tanpa mengecam sesuka hati. Kesian juga dengan  Neelofa yang sering menerima komen negatif.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

60 Comments

  1. dalita

    May 3, 2018 at 11:31 am

    ciri2 menutup aurat kepala, tapi tak menyeluruh

  2. Anonymous

    May 3, 2018 at 10:49 am

    Aku pun nyampah juga,tapi bab dada,V,la yg korang pi fokus sngt tu kenapa?Manusia kot.Adala yg sulit2 tu.hadoiiii.

  3. melati

    May 3, 2018 at 10:26 am

    Kesian kt Neelofa , dia buat apa pun semua org Kecam… tu nampak sgt Betapa Hina nya Neelofa..!!! Kalau Fazura buat apa pun org Puji , tgk betapa org Sanjung Fazura (Sebab Fazura tk akan buat perkara mcm Neelofa ni )…. Terbaik Fazura walaupun tk Bertudung…… “pakaian , kelakuan & Imej Fazura jaga baik..sebab tu Ramai org sayang Fazura tapi org Hina Neelofa…sebab Menipu niaga tudung sampai RM50 Juta…wakakakakakakakakakakakakaaa masih ketawa Neelofa ckp nk serbu Kilang dia kt Vietnam..!!! terkona Pokcik2 KPDNKK tu siap bergambor lagi..!!! benggong Neelofa ni..!!!

  4. pengutuk 1Malaysia

    May 3, 2018 at 10:09 am

    tengok v shape sebalik seluar.. tu je..
    alahai…itu pun nk teransang . kalau tengok real entah ..kucing pun habis disibai sebab tahap gila seks melampau.
    otak melayu ini memang ke arah seks saja kan.
    alim tapi nafsu kalah anjing

    • Anonymous

      May 3, 2018 at 11:50 am

      perangai bila dah jd hajah memang kene berpakaian camtu erkk
      ini bukan kisah nafsu.. ini pasal berpakaian sopan
      haus sgt ko ni jauh lari asal cerita… g lah ikut lopak terjun klcc dah jd andartu tak laku2 lagik

  5. Anonymous

    May 3, 2018 at 8:44 am

    moga cepat bertemu jodoh la lopa. makin parah dah awak nie.

Loading...