Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Fazura Tetap Mahu Hans Isaac Mohon Maaf

Pelakon Nur Fazura masih tetap dengan pendiriannya yang menggesa Datuk Hans Isaac untuk memohon maaf kepadanya dan suami, Fattah Amin berikutan kiriman mesej yang menuduh beliau tidak menghormati artis lain dan membuat keputusan mengikut kehendak sendiri ketika bergandigan bersama suaminya itu sebagai penyampai anugerah FFM30 Sabtu lalu.

Kata Fazura, beliau tidak bersalah dan mengetahui dengan jelas protokol majlis rasmi. Mesej Hans itu sudah memburukkan namanya dan Fattah.

Advertisement

Selaku anak seni yang sudah berkecimpung lebih 10 tahun dalam industri, saya tahu protokol majlis rasmi.

Apa yang berlaku sekarang mencalarkan nama baik saya dan suami. Selain itu, kiriman mesej dari Hans Isaac memburukkan lagi situasi dan saya memohon agar beliau meminta maaf atas tindakannya.

Terdahulu, Hans mengakui terkilan dengan tindakan Fazura yang mendedahkan mesej peribadi antara mereka kepada pihak media. Apa salahnya untuk bertemu empat mata sekiranya spekulasi mengenai kemunculan Fattah sebagai penyampai anugerah itu tidak benar. Menurut Hans, beliau hanya akan meminta maaf sekiranya dirinya betul-betul salah.

Sumber Berita : Kosmo Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

66 Comments

  1. apa lagi??

    April 4, 2019 at 12:58 pm

    apa yang susah sgt nak mohon maaf dato hans ni? dia yang mulakan dulu kot.kenapa sebelum dm x fikir dulu akibatnya.Fazura tu wanita.emosi tak sama macam lelaki.ni tidak..dia pun sama naik egonya.lahaiii dato dato..
    Astro mana ni?? bila la nak jelaskan ??

  2. Anonymous

    April 4, 2019 at 12:17 pm

    Minah sekor ni… Poyo nak rak. nasib baik tak kawin dgn TMJ. Kalau tak.. entahlah. gamaknya seluruh Johor dia suruh sembah dia sorang..

  3. Mana2 lah

    April 4, 2019 at 11:54 am

    Ohh yeah la,nampak Sgt ko geng lopa

  4. Ohh ye la

    April 4, 2019 at 11:28 am

    Maksum betul fazura ni. Blog lagi satu penuh komen pasal t*t*k lopak. Formula dia cmni. Faz buat kontroversi, lopak yang salah. Lopak buat kontroversi, bukan je lopak, seluruh anggota badan dia dengan seluruh keturunan pakistan salah. Okay korang noted. Akan diapply formula ni untuk semua gosip yang akan datang.

    • Anonymous

      April 4, 2019 at 12:18 pm

      ramai betul penjilat tegar si lopak amik kesempatan bash org…
      lopak tu bukan maksum… tudung pun xcukup kain

    • Rinata

      April 4, 2019 at 12:39 pm

      Tapi ayat dia tak kata lopak maksum pun? Ke aku salah baca?

  5. Anonymous

    April 4, 2019 at 11:25 am

    fakezura ni tu pun nak kecoh kat public.. poyooo. nampak sgt dia ni jenis berdendam..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top