Written by Bella | April 3rd, 2019

Pelakon Nur Fazura masih tetap dengan pendiriannya yang menggesa Datuk Hans Isaac untuk memohon maaf kepadanya dan suami, Fattah Amin berikutan kiriman mesej yang menuduh beliau tidak menghormati artis lain dan membuat keputusan mengikut kehendak sendiri ketika bergandigan bersama suaminya itu sebagai penyampai anugerah FFM30 Sabtu lalu.

Kata Fazura, beliau tidak bersalah dan mengetahui dengan jelas protokol majlis rasmi. Mesej Hans itu sudah memburukkan namanya dan Fattah.

Selaku anak seni yang sudah berkecimpung lebih 10 tahun dalam industri, saya tahu protokol majlis rasmi.

Apa yang berlaku sekarang mencalarkan nama baik saya dan suami. Selain itu, kiriman mesej dari Hans Isaac memburukkan lagi situasi dan saya memohon agar beliau meminta maaf atas tindakannya.

Terdahulu, Hans mengakui terkilan dengan tindakan Fazura yang mendedahkan mesej peribadi antara mereka kepada pihak media. Apa salahnya untuk bertemu empat mata sekiranya spekulasi mengenai kemunculan Fattah sebagai penyampai anugerah itu tidak benar. Menurut Hans, beliau hanya akan meminta maaf sekiranya dirinya betul-betul salah.

Sumber Berita : Kosmo Online

66 responses to Fazura Tetap Mahu Hans Isaac Mohon Maaf

  1. Anonymous says:

    fakezura ni tu pun nak kecoh kat public.. poyooo. nampak sgt dia ni jenis berdendam..

  2. Ohh ye la says:

    Maksum betul fazura ni. Blog lagi satu penuh komen pasal t*t*k lopak. Formula dia cmni. Faz buat kontroversi, lopak yang salah. Lopak buat kontroversi, bukan je lopak, seluruh anggota badan dia dengan seluruh keturunan pakistan salah. Okay korang noted. Akan diapply formula ni untuk semua gosip yang akan datang.

  3. Mana2 lah says:

    Ohh yeah la,nampak Sgt ko geng lopa

  4. Anonymous says:

    Minah sekor ni… Poyo nak rak. nasib baik tak kawin dgn TMJ. Kalau tak.. entahlah. gamaknya seluruh Johor dia suruh sembah dia sorang..

  5. apa lagi?? says:

    apa yang susah sgt nak mohon maaf dato hans ni? dia yang mulakan dulu kot.kenapa sebelum dm x fikir dulu akibatnya.Fazura tu wanita.emosi tak sama macam lelaki.ni tidak..dia pun sama naik egonya.lahaiii dato dato..
    Astro mana ni?? bila la nak jelaskan ??