July 23rd, 2010

fazura terbaru

Lama betul tak dengar cerita Fazura nie. Bagi kami dia antara artis Malaysia yang wajahnya agak asli. Ada daya penarik yang lain daripada artis lain. Cantik pun cantik. Mungkin sebab itu ada kerabat yang sudi “berkawan” dengan Fazura. Tapi kata Fazura, mereka hanya berkawan biasa. Hanya teman dan yang pasti bukan teman tapi mesra.

[note]Kalau boleh saya tak nak beri apa-apa komen mengenai hal ini. Nanti bila buka mulut, perkara ini akan menjadi semakin meleret dan diperbesarkan. Terus-terang saya cakap dan saya mengaku bahawa saya memang mengenalinya. Saya dengan dia (kerabat) hanyalah sebagai teman biasa tapi bukanlah ‘teman tapi mesra’. Sampai mana hubungan kami itu, saya tak boleh nak cakap apa-apa. Saya sudah tak mahu cakap lagi. Sekali lagi, kami hanya berkawan saja. Terus-terang, saya kenal dia dah lama. Kami mula berkenalan kira-kira pada tahun 2006. [/note]

Kalau betullah diorang berdua jadi pasangan kekasih pun rasanya tak salah. Asalkan tak mengacau rumah tangga orang lain. Lagipun kalau dah memang jodoh, takkan nak halang kan? Semoga Fazura berjaya bukan sahaja dalam karier tapi jugak dalam percintaan.

Pakaian Fazura kat atas tue diamik masa Anugerah Eh!. Kami rasa pelik sikit dengan fesyen Fazura yang nampak aneh. Ataupun ini memang trend terkini? Ada sesiapa leh tolong jawapkan?

P.S: Sumpah comel video mak Mohd Khairuddin nie.


Comments are closed.

Loading...