Faye Kusairi Selamat Lahirkan Anak Lelaki Pada Hari Ulangtahun Pertama Perkahwinan

Hiburan

Faye Kusairi Selamat Lahirkan Anak Lelaki Pada Hari Ulangtahun Pertama Perkahwinan

Pelakon Faye Kusairi telah selamat melahirkan seorang bayi lelaki hasil perkahwinan dengan pengarah Azmi Hatta pada hari ulangtahun pertama perkahwinan mereka. Berita itu dikongsikan Faye di akaun Instagramnya,

Advertisement

Faye memberitahu mereka akan berkongsi nama putera mereka kemudian hari. Faye menulis:

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.


Kehadiran si comel itu juga disambut bahagia dua abangnya, Azim, 18, dan Afif, 17 yang merupakan anak Azmi dengan isteri pertama. Malah bekas isteri pertama Azmi, Yanti Zolidia Kassim turut hadir meraikan bayi itu dengan membawakan kek marbel untuk Faye.

Faye dan Azmi melangsungkan pernikahan pada 9 April 2017. Perkahwinan dengan Faye ialah perkahwinan Azmi yang ketiga.

Sebelum Faye, Azmi pernah berkahwin dengan pelakon Elly Mazlein dan mereka mempunyai seorang anak perempuan, Putri Zara Sephia, 2.- beautifulnara.com

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

57 Comments

  1. Anonymous

    April 13, 2018 at 7:08 pm

    Awak pun samalah…. kita doa yg baik2 je semoga kawin balik dgn bekas isteri2… semua ada anak… awak boleh jadi ke 4

  2. Anonymous

    April 13, 2018 at 7:06 pm

    Boikot tetap boikot…. ckp berbelit2 mcm sg rejang penuh buaya… bini mengandung laki me gatal….. nanti lah anak besar mcm mana perangai lepas baca kisah bapa cucik sana sini

  3. Union of onions

    April 13, 2018 at 6:53 pm

    Tak berkenan aku

    • Suasuwei

      April 14, 2018 at 8:47 pm

      Org x kisah pun

  4. Anonymous

    April 13, 2018 at 4:31 pm

    dalam masa skrg ..syukur sebab isterinya Faye bukan Elly Mazlin…seram tgk Elly mazlin skrg huhuhu

    • painowaelly

      April 13, 2018 at 11:28 pm

      pasni si elly dah boleh meratib dah kehulu kehilir macam nowa 10bintang, asyikla dok meratib ditinggal suami ditinggal suami mengandung ssorang bawa baby sesorang, kemain payah nak move on, tambah2 nampak si exlaki bahgia dpt ank baru, lagila betambah meroyan ratibannya

  5. pong pong

    April 13, 2018 at 3:52 pm

    Mommy nak kongsi berita baik buat semua yang menanti. ….
    Ada ker sapa2 yg ternanti nanti berita dr dia ni ???
    Atau dia yg tengah menanti dikecam ??

    • milah

      April 15, 2018 at 3:55 pm

      adalah, kalau kau benci dia, ada 10 lg yg suka dia. kau bkn kenal dia pon, keje ko membawang je kat sini. xde life btl.