Written by serenity | April 13th, 2018

Pelakon Faye Kusairi telah selamat melahirkan seorang bayi lelaki hasil perkahwinan dengan pengarah Azmi Hatta pada hari ulangtahun pertama perkahwinan mereka. Berita itu dikongsikan Faye di akaun Instagramnya,

Faye memberitahu mereka akan berkongsi nama putera mereka kemudian hari. Faye menulis:

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.


Kehadiran si comel itu juga disambut bahagia dua abangnya, Azim, 18, dan Afif, 17 yang merupakan anak Azmi dengan isteri pertama. Malah bekas isteri pertama Azmi, Yanti Zolidia Kassim turut hadir meraikan bayi itu dengan membawakan kek marbel untuk Faye.

Faye dan Azmi melangsungkan pernikahan pada 9 April 2017. Perkahwinan dengan Faye ialah perkahwinan Azmi yang ketiga.

Sebelum Faye, Azmi pernah berkahwin dengan pelakon Elly Mazlein dan mereka mempunyai seorang anak perempuan, Putri Zara Sephia, 2.- beautifulnara.com

57 responses to Faye Kusairi Selamat Lahirkan Anak Lelaki Pada Hari Ulangtahun Pertama Perkahwinan

  1. peace says:

    aku nak tanya lah kat akak2 bawang….kalau bekas isteri boleh berbaik dgn isteri baru bekas suami apa maksudnya?

    7

    0
    • Lola says:

      Maksudnya bekas isteri boleh berbaik dgn isteri baru bekas suami lah. Ada saja kau ni nak membawang

      40

      0
      • Cik Bunga says:

        PERAMPAS!!! eiiii.. xpayah share cite dia lah nara oiii… buat bahan maki je ni…

        20

        1
      • melati says:

        Maksud nya Bekas Suami tu Biawak hidup lah..!!

        20

        0
        • Mkcik bawang x rampas hak org says:

          Contohnya memey dan abby ke? Tp susah nk cari mcm abby tu 1 dlm sejuta.. klu mcm memey tu belambak lah.. Dah dpt hak org terus jd baik gitu kan

          5

          0
        • Anonymous says:

          Melati : Hidup porak peranda menunggu mati

          0

          2
        • joshua says:

          makcik bawang……ko kata abby tu satu dlm sejuta apa? baik ke jahat??? Kalau abby tu baik, takkanlah si norman tu cari perempuan lain,. Abby tu garang giler, aku dengar hari2 duk maki hamun kat norman. Cer tanya jiran2 sebelah rmh mereka dulu, dia org selalu dengar mereka berdua bergaduh. Si mimi tu yg baik..
          Dah bertudung pn tak baik mana jgk. Aku dengar masa berkempen pilihanraya lps, ade org2 kampung yg kata abby tu duk mengutuk2 org sambil berkempen sb tu ada yg panggil dia mulut longkang. Tengok air muka dia pun tau dia bukan org baik2

          1

          5
        • Anonymous says:

          Anon April 14, 2018 at 2:00 pm..Mesti ahli keluarga awak dh Banyak yg dh Meninggal Dunia, sebab tu ko cemburu dgn yg masih Hidup segar bugar kat Dunia ni supaya Mati Cepat , padahal Kelauarga ko yg Byk meninggal (Pupus) ..ini yg byk saya jumpa Melayu Khinzir bila Gagal dlm Hidup & Keluarga pun byk yg dh Mati ..sebab tu dia pun org pun Mati ikut Family dia…!!! ni Btol2 bukan Main2 ..hmmm

          0

          0
    • Anonymous says:

      peace, mungkin sebab dia redha? atau tiada dendam? atau bekas suami tak buat tahi?

      6

      0
    • Anonymous says:

      Muda-mudahan azmi kawin dgn bekas bini pertama dan ke 2 sebab sekarang faye berpantang x dapat layan natinnya atau ada lagi perempuan baru

      4

      4
      • lalalala says:

        mcm tu engkau jerlah layan nafsu dia…habis bini dia pantang ko resign lah.

        14

        -1
        • Anonymous says:

          Awak pun samalah…. kita doa yg baik2 je semoga kawin balik dgn bekas isteri2… semua ada anak… awak boleh jadi ke 4

          0

          1
    • melati says:

      Maksud nya Bekas Suami tu Biawak hidup lah..!!

      3

      0
    • aku says:

      maksudnya yg bekas no 2 yg lepas tu jenis2 ijereeeenn ..
      dah rampas nak hak mutlak pulak
      soo …lalalalalalalalal

      8

      1
    • Kak Mah Kebabom says:

      maksudnya bekas isteri seorg yg baik.. hati bersih..sanggup berkorban demmi kebahagiaan org lain..takut utk melakukan dosa dan mengharapkan ganjaran pahala dr Allah yg Maha Pemurah Maha Penyayang..

      41

      0
  2. Anonymous says:

    Laaa, aku ni tertinggal ketapi rupanye….si azmi ni sebelom kawin ngan elyy mazlein ni duda ada anak ker…

    8

    0
  3. Lau. says:

    Comel anak. tahniah

    2

    0
  4. melati says:

    Pernah dgr Mereka ni ….!! Tapi di mana ya???

    1

    1
  5. pompom bawang says:

    agak2 pompom akan berbunyi x..

    4

    1
  6. haihh says:

    cantiknye kulit baby tu..bersih jer..neway alhamdulillah n tahniah..

    6

    1
  7. PemerhatiHiburan says:

    Perasan tak korang, biasanya bekas bini pertama yg akhirnya terpaksa berbaik dgn bini baru. Sbb netizen akan ckp suruh move on bla bla, ckp dah takdir Allah jodoh dorg smpi situ bla bla. Kalau tak move on & berbaik2, bekas bini akan dikecam mcm2. Nak2 plak kalau bekas bini dikalahkan oleh diva mcm tokti tu kan, mmg x kan menang weyy..sbb ramai kaki kipas. Sama gak mcm AbbyAbadi, dia terpaksa telan sedih demi anak2, walaupun skrg mmglah ok sbb dh ada laki baru. Tapi dulu2 tu sasau kejap kan. Dan aku noticed rmh NH&Memey besar nak mampos, rmh Abby, x pernah tunjuk pun kan? Semoga bekas2 bini dpt keadilan di akhirat. Samalah mcm Intan nnt, lama2 agaknya terpaksa berbaik dgn jeringkude demi anak2? Mcm teezac mmgla dia dh baik dgn tokti tp sbb dia fikir anak2 dia je. aku harap anak2 lelaki dia x kan lupakan adik angkat pompuan Eliyana tu.

    2

    0
    • Kedondong says:

      Itu rezeki. Bini 1st yang betul2 teraniaya, bukan ada kelemahan di pihaknya…hidupnya akan lebih baik setelah ditinggalkan suami xguna.contoh Nora Danish….dapat lebih penyayang lebih Kaya(duit rakyat lain cerita).kalau bini 1st acah2 baik,teraniaya…tetapi hanya suami yg tahu masalah bini 1st ( mostly Kat pejabat agama kes bini degil dan x reti hormat suami, ada yg jenis psiko) percayalah, suami dia akan dapat yg lebih baik. Memey n Norman rezeki melimpah ruah lepas kahwin….walau kena kecam netizen, sama dengan ctdk dll. Pendek kata, kecamlah macamna pun …..Tuhan lagi Maha mengetahui…….being 1st bukan bermakna kau suci, mulia dan x bermasalah….being 2nd bukan bermakna kau jahat..cuma lambat sikit.

      8

      0
  8. SweetiePie says:

    Hi…I juz nak uolls apa maksud “membawang” & makcik bawang” …Tq

    1

    2
  9. Kulat says:

    Maksudnya pompuan2 suka berlengas dalam kain sampai busuk satu badan.

    6

    0
  10. mak bawang besaq says:

    Dia ni pun spesis perampas jugak korang semua yg mulut tahap bau tahik xnak kecam dia ke???

    “walau siapa pun kita jodoh Allah dah tetapkan sama ada bujang,dara,janda,duda @ bermadu dengan suami orang itu semua kehendak dari Allah, muhasabah la diri masing2 bukan asyik nak kecam je masing2 pun xsempurna kenapa perlu nak pertikaikan hak orang lain”

    5

    5
  11. pong pong says:

    Mommy nak kongsi berita baik buat semua yang menanti. ….
    Ada ker sapa2 yg ternanti nanti berita dr dia ni ???
    Atau dia yg tengah menanti dikecam ??

    8

    0
    • milah says:

      adalah, kalau kau benci dia, ada 10 lg yg suka dia. kau bkn kenal dia pon, keje ko membawang je kat sini. xde life btl.

      0

      0
  12. Anonymous says:

    dalam masa skrg ..syukur sebab isterinya Faye bukan Elly Mazlin…seram tgk Elly mazlin skrg huhuhu

    4

    3
    • painowaelly says:

      pasni si elly dah boleh meratib dah kehulu kehilir macam nowa 10bintang, asyikla dok meratib ditinggal suami ditinggal suami mengandung ssorang bawa baby sesorang, kemain payah nak move on, tambah2 nampak si exlaki bahgia dpt ank baru, lagila betambah meroyan ratibannya

      0

      9
  13. Union of onions says:

    Tak berkenan aku

    5

    0
  14. Anonymous says:

    Boikot tetap boikot…. ckp berbelit2 mcm sg rejang penuh buaya… bini mengandung laki me gatal….. nanti lah anak besar mcm mana perangai lepas baca kisah bapa cucik sana sini

    5

    0
  15. Anonymous says:

    Awak pun samalah…. kita doa yg baik2 je semoga kawin balik dgn bekas isteri2… semua ada anak… awak boleh jadi ke 4

    0

    1
  16. Anonymous says:

    bencinya Beautifulnara ni ada iklan barisan nasional pula. menyampah tengok orang Pekan macam najib razak ni. bodoh selama-lamanya.

    9

    1
  17. Anonymous says:

    Nama dia betul sape ni..Faye mcm x semenggah nama je..ha nnti letak nama anak biar yg senang ingat n ada makna sikit

    2

    0
  18. Anonymous says:

    Tgk iklan BN benci tp brim ambk ga,muka xmalu

    1

    6
    • Rara says:

      Mkn gst yg rakyat bayar, buat enjoy pusing dunia. Muka x malu punya BN. Pas tu kekonon bg kat rakyat (termsuk muda mudi pemalas). Mcm la org tak tau tu dah mmg duit rakyat.

      6

      0
  19. Anonymous says:

    Duit tu bukan duit BN la..muka xtau malu

    10

    0
    • Hansolo says:

      PH katenye nak smbung brim.rsnye duit dtg dr mne ye.dri US ke?or dr SST?tanye je

      0

      0
      • Penjawab awam says:

        Meh nk tlg jawab je. dr duit rakyat jugak tp akan beransur2 kurang gst % dan tol ke atas rakyat nya sebab lps tu akan dijaga duit negara elok2, xnak dah bocor bayar hutang kredit card pekerja kerajaan ‘yg spesel tu’, xde dah byr merepek2 extra utk majlis2 bodoh membazir, xde hias governnent jet bukan2. GLC juga xde dah suka suki hantar staf ovrsea utk keja konon padahal mengabis duit yg penoreh2 getah, pkrja kilang syif mlm sumbangkan melalui GST. Kesian la hai sedara korang yg susah2 tuA2 tu, semua kena menanggung hidup menteri2 yg x berguna. .brim juga akan ditapis ketat kali ni, yg muda mudi malas jgn harap dpt dah.

        1

        0
  20. bulanbintang says:

    Mula la netizen bawang lembut hati… mula la tu… ish tak cekal sungguh nak benam perampas… keluar anak baby terus sanjung… eee comel.. ayat benda yang lalu biarkan berlalu mula berkumandang….hahahhaha

    1

    0
  21. mas says:

    Perasan..tiada siapa yg menanti..lain cerita klu dato ct …mmg 1 malaysia banyak yg menanti…ha..ha

    3

    1
    • anon says:

      SORYY SAYA SALAH SEORANG WARGANEGARA MALAYSIA YANG
      TAK ADA LANGSUNG HATI UNTUK AMBIK TAHU HAL DATO SITI
      MOHON JGN FITNAH …
      MUAHAKAKAKAKA

      1

      1
    • Ootw says:

      x cukup amazing utk 1 malaysia menanti. Yg menanti pun, bkn org yg amazing n high thinking. I mean, u really never read about anything big, interesting matter in the world? Isk isk isk

      0

      0
  22. olie says:

    tahniah.comel baby

    0

    0
  23. fdsdf says:

    kenapa banyak tanda tanya ?????????????????????????????
    confuse, tanya ke.. ayat penyata ke apa

    0

    0

Leave a Comment

Optional