Fattah Amin Tidak Mahu Terkenang Lagi Kisah Putus Cinta Dengan Sherry Ibrahim

Hiburan

Fattah Amin Tidak Mahu Terkenang Lagi Kisah Putus Cinta Dengan Sherry Ibrahim

Ketika semua orang masih lagi berbicara mengenai kisah putus cintanya bersama Sherry Ibrahim, Fattah Amin nampaknya sudah tidak mahu lagi memikirkan perkara tersebut.

Advertisement

Kata orang Fattah sudah pun “move on” dan menerima ketentuan takdir dengan hati yang terbuka.

Jelas Fattah, beliau enggan mengenangkan perkara itu lagi kerana tidak mahu ia terus berpanjangan.

Tiada yang boleh saya perkatakan tentang hubungan kami. Kalau cakap lebih-lebih nanti akan berpanjangan dan menjadi kecoh.  Lebih baik saya berdiam diri.

Timbul juga pelbagai spekulasi dan kontroversi mengenai percintaan mereka yang rata-rata mengatakan ia berpunca daripada kehadiran orang ketiga dalam hubungan mereka. Namun, semua itu masih lagi menjadi teka-teki kerana Fattah dan Sherry masing-masing mengunci mulut mengenai perpisahan mereka.

Hampir tiga tahun Fattah dan Sherry menyulam cinta, tetapi setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya tersendiri. Doakan yang terbaik buat mereka berdua.

Sumber Berita : Utusan Online

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...