Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Fattah Amin Mengaku Tukar Jadual Penerbangan Ke Koh Samui Elak Bertemu Dengan Neelofa

Percutian Fattah Amin dan Fazura bersama beberapa rakan ke Koh Samui, Thailand mencuri perhatian ramai. Namun, ada lagi berita panas disebalik percutian tersebut yang turut membuatkan peminat Fattzura dan Neelofa berbalah apabila ada khabar angin memberitahu Fattzura membuat keputusan untuk menukar jadual penerbangan mereka ke Koh Samui kerana mengetahui Neelofa akan berada di dalam pesawat yang sama.

Advertisement

Hanya berdiam diri mengenai isu tersebut sebelum ini, Fattah akhirnya tampil menjelaskan perkara sebenar dan mengakui beliau dan Fazura sememangnya telah menukar jadual penerbangan mereka untuk mengelak bertemu dengan Neelofa.

Perkara ini tidak sepatutnya dihebahkan dan saya juga enggan memperbesarkannya. Tetapi, apabila cerita ini ditimbulkan pihak tertentu dan diperbesarkan seolah-olah kami yang bersalah, saya terpaksa menjelaskan situasi sebenar.

Fattah, Fazura dan beberapa rakan mereka ketika bercuti di Koh Samui

Memang ada pihak memaklumkan kami akan menaiki pesawat yang sama dengan Neelofa. Sebaik mengetahuinya, saya mula rasa tidak sedap hati. Bagi saya, lebih baik kami tidak berada dalam pesawat yang sama dengannya. Atas nasihat keluarga, kami menukar jadual perjalanan kepada penerbangan seterusnya.

Fattah harap peminatnya dapat menerima penjelasan beliau dengan baik dan tidak lagi menyalahkan sesiapa dalam hal berkenaan.

Advertisement

Dalam pada itu, beliau juga tidak mahu namanya terus dikaitkan lagi dengan Neelofa kerana mereka tidak mempunyai sebarang istimewa.

Sumber Berita : Berita Harian

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top