Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Fattah Amin Kongsi Video Bercuti, Netizen Kecoh Fazura Sudah Ada Baby Bump?

Fattah Amin dan Nur Fazura adalah pasangan selebriti paling hangat ketika ini. Setiap langkah mereka pastinya menjadi bualan ramai.

Advertisement

Sedang menikmati percutian di pulau Maldives, Fattah ada berkongsi video ‘candid’ isteri tercinta sedang asyik ‘selfie’ berlatarbelakangkan pemandangan lautan biru yang indah.

Video tersebut  secara tidak sengaja menampakkan bentuk tubuh badan Fazura yang sedikit berisi di bahagian perut. Rata-rata netizen mula perasan ‘sesuatu’ dan mengesyaki aktres itu sedang hamil apatah lagi jelas kelihatan seakan sudah ada ‘baby bump’.

Wah, ramai yang ucap tahniah kepada pasangan ini dan sudah tidak sabar untuk menanti kehadiran FattZura junior. Pasti kacak dan cantik kan? Sama-sama kita nantikan penjelasan daripada Fattah dan Fazura nanti.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

123 Comments

  1. Jez me

    December 27, 2018 at 11:48 am

    Jez be happy for them bole tak.. Tak payah la nak kondem sangat.. Doa kan yang baik baik je inshaaAllah korang pun akan didoakan..

  2. Anonymous

    December 27, 2018 at 11:16 am

    seriously aku ni mmg peminat tegar neelofa..tp klau betul fazura mengandung..alhamdulillah..benda elok, kita doakan yg baik2 dah la…

    • Anonymous

      December 27, 2018 at 3:19 pm

      Kan..kalo btul tahniah..semoga semuanya dipermudahkan..x bole ke org berhenti kaitkan neelofa ngan fazura?doakan jela yg baik2x untuk diorg semoga benda yg baik2x dapat kat kita..doakan semoga neelofa ditemukan jodoh n dapat bimbing dia ke arah muslimah yg lebih baik..pada fazura plak kalo mengandung smoga smuanya dipermudahkan..x baik dengki2x nie..mereka berdua seagama dengan kita..

  3. Bella Ria

    December 27, 2018 at 11:05 am

    Hebat betul BN ni pengkomen yg kat atas tu cuma ada 4 5 org je tapi leh jadi 30 org sendiri taip sendiri jwb, ehh tak letih ke jari tu ke dh biasa,
    Syabas fazura…

    • Anonymous

      December 27, 2018 at 11:44 am

      baru belajar membawang kt sini erkkk
      Anonymous will default bila komen tak taip nama.. ngokkkk

    • hihi

      December 27, 2018 at 12:24 pm

      ni bukan pasal macam mana anonymous tu ada ngok, ni pasal orang yang sama komen tapi tukar nama je ish tak paham statement

    • Anonymous

      December 28, 2018 at 12:07 am

      aduiii ngokkk..
      tu laaa aku ckp baru belajar membawang ko ni… kalo dah selalu masuk.. masuk thread dr awal baru ko tau.. xmungkin 30 org.. tp 3 4 org tu statistik keling namanye..

  4. Anonymous

    December 27, 2018 at 9:00 am

    congrats fattzura,alhamdullilah rezeki dari allah,having kid sure wil makes ur life both happier and happier all the way.cant wait to watch ur concert early nxt year wit the westlife.yay hope its brings success.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top