Written by Bella | November 15th, 2017

Sejak malam tadi kecoh dengan spekulasi kononnya pasangan sensasi, Fattah Amin dan Fazura sudah bernikah dalam diam di kediaman nenek Fazura yang terletak di Petaling Jaya. Menerusi portal Harian Metro, terdapat khemah yang didirikan dengan perhiasan seperti majlis perkahwinan di perkarangan rumah tersebut dan ada tetamu hadir termasuk keluarga Fattah.

Walaubagaimanapun, laluan masuk di kediaman tersebut dikawal dengan ketat oleh adik dan pembantu peribadi Fazura dan hanya tetamu tertentu sahaja dibenarkan masuk. Malah, pengurus Fattah juga ketika ditemui tidak mahu memberikan sebarang komen mengenai berita pernikahan tersebut dan meminta orang ramai menunggu kenyataan rasmi daripada Fattah sendiri.

Kediaman nenek Fazura

Menerusi ruangan komen di foto Kaabah yang dimuat naik di akaun Instagram Fattah, ramai yang sudah memberikan komen mengenai perkahwinan itu dan ia juga mula dibanjiri dengan ucapan tahniah oleh peminat.

Bukan itu sahaja, ada sumber kepada Harian Metro memberitahu Fattah dan Fazura bakal bernikah di hotel di Makkah iaitu dalam tempoh mereka mengerjakan umrah.

Terdahulu, tersebar khabar angin mengatakan Fattah dan Fazura akan mengikat tali pertunangan pada 13 November. Fazura mengatakan ia hanya sekadar gimik bagi drama Wanita Terindah tetapi Fattah yang tidak mahu mengiyakan atau menidakkan gosip tersebut hanya meminta peminat mendoakan yang terbaik buat mereka. Fattah juga berjanji untuk berkongsi berita gembira bersama peminat jika beliau dan Fazura mempunyai jodoh untuk bersama.

Sumber Berita : Harian Metro

112 responses to Fattah Amin Dan Fazura Nikah Dalam Diam?

  1. reen says:

    buat apa nak speculate?? Tunggu je pengumuman rasmi kalau betul diorang nikah,abis cerita..

  2. Aku tau laaa... says:

    Diorang x kecoh pn… Media yg kecoh… Lg 1 dh diorang nk gi umrah sama2 buat la majlis sekali.. Kang kalau bgtaw nnt ramai plk dok keji cakap mengada2 nk pegi umrah pn nk bersama2. Padahal diorang pegi dgn family masing2 jgk. Benda x salah pn.. Media je yg memandai ckp bertunang lah, menikah lah. Kenapa? X blh ke diorang nk pegi umrah together2? Bukan pegi berdua.. Pegi dgn family jgk… Adoiiiiiiiii

  3. buntat embun says:

    heran…korang plak meroyan dok kutuk mengutuk…dok menambah dosa….tuan empunya diri senyap saja…kalau menyampah x payahlah baca…

  4. Anonymous says:

    tunggu je press conference 23hb ni.. fattah akan umumkan bila dorang sampai malaysia nanti.. doakan baik2 je

  5. Jam says:

    Guy jgn.na selfie je bedua,org.meluat,GI umrah buat ibadat jgn.dating,nanti kena pancung,mak ayah jaga anak yg.tidak tahan tu,jgn jdi baruah,kawal sikit pergerakan mereka,duduk dlm.kapaltwrbang jgn.couple,nanti tangan jln.

  6. intan says:

    brape banyak celebrity malaysia pergi umraah takde mahram .?

  7. Cikmelati says:

    Kalau tak.silap dia bwk.mahram..jojo..adik lelaki dia.

  8. Anonymous says:

    gigih betul wartawan cari job… tak dapat msuk umah nenek fazura dpt gambar bumbung umah pon jadi lah…
    fattah & fazura rilex jer duk tepi diam2…
    #wartawan sangap job sensasi

  9. Anonymous says:

    nikah senyap – senyap. bercinta bagai nak rak nak kawin senyap je ye. jangan balik dari mekah khabor dah mengandung pulak.

    • peace says:

      mulut tu jgn biadap sgt..patutnya doakan yg baik2 bukan ckp mcm tu..mst ko ni stok mak cik2 bawang dok kampung yg ari2 koje dia mengumpat org je..

      • Mentari pagi says:

        Amboi sedap mulut. Mulut tu ada bayar insurans ke? Buat contoh orang kg. Mak Cik2 kat kg tu x ada masanya nak bergosip

    • Anonymous says:

      kalau iye pon apa salahnya..bkn haram. halal dowh!

  10. Anonymous says:

    haha aq rasa kenduri doa selamat untuk fazura dan fattah sbb nk pergi umrah…

  11. meluataku says:

    Ye ke gimik?

    Rizman follow kot gi Mekah..

    Mesti nikah sana si fazura tu..ngeh!ngheh!ngeh!!

  12. komenygbaik2 says:

    plz la jgn kutuk2 awk2 semua ni pun apa kurangnya cakap x ada adab langsung..ingat karma tu pasti ada kena batang hidung sendiri baru tahu..semoga anda semua diberikan hidayah aamiinn

  13. Anonymous says:

    sabaq la korang nii…tunggu la depa habaq kl btoi…kalot ngoh noooo hampa..

  14. kayu cangkul says:

    Kan dia org brdua yg letak diri bagi ruang org brgosip dan speku..jgn lh marah atas komen yg x sepatutnya tu..sendiri yg cari kannnn haiii artis nk glamour mcm2 hal

  15. miera says:

    xpayah la nk wat ape2 spekulasi….diaorg tu nk pergi wat umrah

  16. bistari says:

    bongok tulll…fazura g umrah mahram dia adik lelaki dia…..kawen mende..

  17. melati porn says:

    ada neelofa kisah.. hmmm

  18. Fattzura is real rupanya says:

    Rasa macam betul je… Kalau tak betul tak delah susah sgt nk bagi komen kot.. Siap nak buat sidang media bagai… Apa pon aku mmg tak sangka, lol. Lagipon aku tak percaya sgt dgn ‘shipping2’ ni sbb aku selalu rasa fans yg melebih …hehe. Apapon tahniah (kalau betul)

  19. lobaklobos says:

    hahhahaahhaha
    sian lobatakk meroyan!!
    die ingat fattzura berdrama jek,…
    sekali betul2 nak kahwin dah…
    lobatakk really in denial!
    celik la woi..depa nak kahwin betoi2..
    tinggal la lobak korg tua takde sape petik sampai ke sudah!