Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Fathia Latiff Rindu Berlakon, Digam Stesen Televisyen Tersohor?

Kontroversi tarian ghairah di Bigo Live dengan pelakon Natasha Elyzza menyebabkan jelitawan Fathia Latiff dikecam hebat Netizen.

Advertisement

Susulan kontroversi itu, Natasha Elyzza telah enam bulan tidak menerima sebarang tawaran lakonan sehingga merayu untuk diberikan peluang terakhir bagi menceburi bidang lakonan semula.

Terbaru, Fathia Latiff juga menyatakan rindu untuk berlakon melalui satu tweet yang ditulisnya.

Tweet itu menyebabkan netizen mempersoalkan sama ada benar Fathia sudah tidak menerima tawaran berlakon. Fathia seterusnya mengkritik sebuah stesen televisyen tersohor, menyatakan dia tidak kisah digam oleh stesen tersebut.

Advertisement

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.


Dia turut mendakwa dilayan seperti sampah oleh krew belakang pentas Sepahtu Reunion dalam satu kes viral yang menyebabkan kemunculannya di rancangan itu digantikan oleh pelakon Siti Elizad. 

Fathia pernah membuat kenyataan meminta agar dirinya tidak dikaitkan lagi dengan kontroversi Bigo Live sebelum ini, mengakui ianya satu kesilapan dan meminta mereka yang masih menyimpan video rakaman siaran langsung tersebut untuk memadam rakaman tersebut.

Malah, walaupun pernah rapat, Fathia dan Natasha dikatakan tidak lagi berhubung antara satu sama lain semenjak kontroversi tersebut. – beautifulnara.com

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

40 Comments

  1. Anonymous

    April 3, 2018 at 7:07 am

    Kalau dah ramai xsuka dlm industri lakonan di malaysia ni cari jer la keja lain. Xpyhla nak paksa diri dan paksa org lain yg dah xsuka kat kita. Kau berlakon pun karang mcm syok sendiri plk padhal org dah ramai xsuka kau. Di luar sana masih byk rezeki Allah. Kurangkan kontroversi dan muhasabh byk2

  2. lol

    April 3, 2018 at 3:09 am

    Lol bkn psl goyang tetek kt bigo tu je , producer2 dah serik nak ambik dia blakon lagi dah , dia punye kekwat Diva tu kalah hollywood megastar ko !!

  3. Alanice

    April 2, 2018 at 11:19 pm

    Ape psamaan lopak dgn fatiya? Yg mne iqram lg taste?

  4. Anonymous

    April 2, 2018 at 11:14 pm

    Org takut nk amik kau bkn pasal bigo tapi disiplin kau tu menakutkn..buat rugi jer

  5. Wekkkkkkk

    April 2, 2018 at 10:21 pm

    Klau org x betduit atau kurang berduit..cpt je org tu di gam..ye lah. X siapa boleh lri dri buat silap. Sekli ko buat..pasti ko ingat smpai ke mati.
    Begitu jugk dgn hajah zouk tu.. x lari dri buat silap..tpi kesilapn dia mmg cpt di maaf kn..sbb ape..sbb dia katanyanya ada untung brjuta2 hsil dri business kn..tak pulak di gam ke ape.

Loading...
To Top