Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Fathia Latiff Rindu Berlakon, Digam Stesen Televisyen Tersohor?

Kontroversi tarian ghairah di Bigo Live dengan pelakon Natasha Elyzza menyebabkan jelitawan Fathia Latiff dikecam hebat Netizen.

Advertisement

Susulan kontroversi itu, Natasha Elyzza telah enam bulan tidak menerima sebarang tawaran lakonan sehingga merayu untuk diberikan peluang terakhir bagi menceburi bidang lakonan semula.

Terbaru, Fathia Latiff juga menyatakan rindu untuk berlakon melalui satu tweet yang ditulisnya.

Tweet itu menyebabkan netizen mempersoalkan sama ada benar Fathia sudah tidak menerima tawaran berlakon. Fathia seterusnya mengkritik sebuah stesen televisyen tersohor, menyatakan dia tidak kisah digam oleh stesen tersebut.

Advertisement

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.


Dia turut mendakwa dilayan seperti sampah oleh krew belakang pentas Sepahtu Reunion dalam satu kes viral yang menyebabkan kemunculannya di rancangan itu digantikan oleh pelakon Siti Elizad. 

Fathia pernah membuat kenyataan meminta agar dirinya tidak dikaitkan lagi dengan kontroversi Bigo Live sebelum ini, mengakui ianya satu kesilapan dan meminta mereka yang masih menyimpan video rakaman siaran langsung tersebut untuk memadam rakaman tersebut.

Malah, walaupun pernah rapat, Fathia dan Natasha dikatakan tidak lagi berhubung antara satu sama lain semenjak kontroversi tersebut. – beautifulnara.com

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

40 Comments

  1. akak bawang

    April 2, 2018 at 9:11 pm

    Kat tempat keje akak bawang ada keje kosong..
    Jadi kerani… kul 5 leh balik dah..
    nak tak ?????

  2. daon kesom

    April 2, 2018 at 8:48 pm

    Rindu acting a.k.a duit tak dok..huhu

  3. fishball

    April 2, 2018 at 8:36 pm

    datang lah singapore LOL

  4. X mnt dia

    April 2, 2018 at 8:11 pm

    Fuhh.. Nasib baik tv3 ban.. Ak mmg x sggp nk tgk fathia nie kt tv lg.. Klu dia dg insaf bagusla.. Tp rasanya elok dia tukar profession…

  5. Anonymous

    April 2, 2018 at 6:40 pm

    Ko duk kutuk kerajaan yg ditakdir kan Allah utk manage negara kita ni…..mana rezeki nak sampai dik…lagi ko kutuk kerajaan lagi lah x sampai rezeki tu tau tak… lol

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top