Fathia Latiff Minta Maaf Pada Iqram Dinzly, Tiada Niat Buruk Komen Bunuh Diri

Hiburan

Fathia Latiff Minta Maaf Pada Iqram Dinzly, Tiada Niat Buruk Komen Bunuh Diri

Setelah dikecam kerana meninggalkan komen berbaur kontroversi agar pelakon Iqram Dinzly membunuh diri, semalam Fathia Latiff menerusi akaun Instagramnya meminta maaf atas keterlanjurannya itu.

Advertisement

Menurut Fathia, apa yang berlaku cuma salah faham sahaja dan beliau tidak mempunyai sebarang niat jahat terhadap Iqram.

Salam kepada semua. Saya ingin meminta maaf diatas pertuturan saya dengan Iqram Dinzly pada  tempoh hari. Ini hanyalah salah faham memandangkan saya dan dia dalam keadaan baik dan saya tidak mempunyai niat buruk sama sekali kepada beliau. Sekali lagi saya meminta maaf diatas sensitiviti isu ini.

Sebab itu kata orang, sebelum hendak berkata sesuatu fikirlah dahulu agar ia tidak membuatkan orang lain sakit hati ataupun menimbulkan salah faham. Harapnya Fathia tidak mengulangi perbuatannya itu lagi.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

26 Comments

  1. Fattttt

    January 20, 2018 at 4:51 am

    Gatal asam keping ni budak fatiyaaa .

  2. Jerk

    January 19, 2018 at 10:53 pm

    Mcm nbil kn..da wat salah pastu mnta maaf,bgtu brulang kli smpi mmpus

  3. Intai2

    January 19, 2018 at 6:20 pm

    Itu lah ckp x pernah nk pikir….otak letak kt lutut.. Dh bnyk kali dh camni ckp merapu2 lps tu mntk maaf….x pernah nk belajar dr kesilapan yg lalu.

  4. Anonymous

    January 19, 2018 at 5:29 pm

    tak habis2 lah dia ni…buat salah minta maaf…senang je mcm makan chikedis…lps ni apa lagi dia ni nk buat…muka lawa otak tak tau ltk mana…aku suka sgt tengok dia ni berlakon masa drama Nur Kasih dulu. Elok je bertudung litup kawan dgn Tiz Zakiyah masa tu kan…semoga FL insaf ye…

  5. sukahatiaku

    January 19, 2018 at 4:42 pm

    senangnya lahai… lepas buat salah..mintak maaf.. klau si iqram tuh terima je apa kau cakap and terus bunuh diri mcm mn?? nak ke ko gali kubur dia nanti melutut mintak maaf?

Loading...