February 26th, 2018

Tahun lalu, nama Fathia Latiff tidak lekang dengan kontroversi panas terutama sekali ketika beliau membuka hijab dan menari di Bigo Live. Ketika itu, ramai juga netizen yang mempertikaikan niat sebenar beliau berhijrah.

Selepas melalui beberapa ujian dalam hidupnya, Fathia kini ingin terus bangkit dengan semangat baru dan mahu mendekatkan diri dan mendalami ilmu agama.

Saya bukan cuba nak jadi alim. Dekatkan diri dengan agama maksud saya untuk lebih memahami agama, korek lagi mengenai agama dan kehidupan. Dulu saya selalu sibuk dengan lakonan dan bila berhijrah pun saya belum pergi cukup dalam lagi untuk memahami agama. Jadi sekarang masanya. Saya harap terus istiqamah dengan apa yang saya lakukan.

Semoga Fathia terus istiqamah dalam apa yang beliau ingin lakukan ini. Doakan agar Fathia dapat menjadi seorang insan yang lebih baik lagi di masa hadapan.

Sumber Berita : Astro Awani

 


24 responses to “Fathia Latiff Mahu Dalami Ilmu Agama”

  1. bunga lalang says:

    mmg la bagus niat dia ni nak mendalami agama…tp aku takut2 nanti dia buat hal propa lagi adoiii..susah nak pecaya

  2. tina says:

    fathiyah sakit jiwa aku rasa……………..ouii boleh lah……buat menyemak inmdustri jer…..

  3. Anonymous says:

    Rasanya tak perlu bagi tahu satu dunia pun niat u nak mendalami agama. Sebab selalunya benda tu akan jadi hangat2 tahi ayam dgn reputasi u tu. Eh, lupa u kan pelakon!!

  4. melati says:

    bukan nk Mengata .”.!!! selalu nya org2 tetiba nk Dalami ilmu Agama lah, nk gi Umrah lah…!! ” Mereka2 ini org yg gagal dlm kehidupan…!!! Fathia Latiff ni mesti takder Job sebab nk berlakon pun Pengarah2 semua Reject sebab Celupar..Motif : Camgini lah alami Agama lah nk Hijrah lah ,…ni semua nk tagih simpati..!!! ni stail org2 yg Gagal dlm Hidup..!!!! Fathia Latiff , kalo awak baca ni & kalau awak nk Tagih simpati dr Peminat ko yg ada 6 org tu, apa kata awak terjun KLCC.. mesti semua org sedih & Maaf kan awak yg mulut celupar tu……

  5. Bob Barli says:

    Bagus lah macam tu. Tapi kan, orang kalau nak buat baik atau berubah, dia takkan bagitau orang lain. Semoga tepati lah apa yg hang cakap tu, tengok prestasi hang nanti macam mana.

Loading...