January 15th, 2019

Foto Fasha Sandha didukung oleh Aidil Aziz baru-baru ini mencetuskan kontroversi. Rata-rata netizen kurang senang melihat foto mesra mereka yang lagaknya sudah seperti suami isteri sedangkan mereka  baru sahaja bertunang.

Ada yang menasihati Fasha untuk menjaga batas pergaulannya  bersama Aidil dan meminta agar gambar tersebut dipadam. Khuatir ia akan memberikan contoh tidak baik terhadap anak-anak.

Bagaimanapun, Fasha menegaskan beliau tidak akan memadam foto tersebut atas dasar kerja.

No komen. Itu jawapan saya terhadap gambar ‘lambung’ itu. Saya juga tidak akan padam gambar berkenaan kerana itu adalah sebahagian daripada kerja.

Fasha dan Aidil mula rapat dan bercinta sekitar tahun 2017 sebelum mengikat tali pertunangan pada 18 November tahun lalu.

Sumber Berita : Harian Metro


28 responses to “Fasha Sandha Tidak Akan Padam Foto Didukung Tunang”

  1. no name says:

    assalamualaikum semua.saya bukan nk menyibuk.betul korang tu cakap tapi jangan lah korang melampau percakapan korang.alhamdulillah ada orang yang menegur.

  2. Anonymous says:

    she will say.. ig aku.. aku punya sukalah.. kubur masing2.. let Allah be the judge.. we have done our part..menegur sesama ummat.. menidakkan hukum yg sememangnya kita tau buruk baik nya lambat laun dibalas juga.. cuma cepat atau lambat je.. tk payah perli2.. tak payah nak kecam2.. kita doa je smoga dia diberikan hidayah..

  3. benci androgynous says:

    pasya sandak ni muka dh la mcm pundek … kalau lawa mcm hlembotska takpe la juga walaupun dia bkn islam … tak la sekeji kau couple mcm babi zina sana sini ko tu kapir ke Islam?

  4. aih says:

    melayu ngan hyporcrite nya… tu pun nak jadi issue.. banyak benda kat luar sana yang perlu diberikan perhatian.. korang pun dua kali lima gak…

Loading...